Nieuw lid

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Freddy2005

† In Memoriam
Maarten schreef:
Gorrit, is Dvoračka een speciaal visrestaurant? Het ziet er trouwens nieuw uit. Hoe ben je daar terecht gekomen?

Maarten, het is niet speciaal een visrestaurant. Ikzelf heb het adres gekregen van Esthertje,........ ja die van " Vysnĕný dům" . De foto van de heerlijke schotel op bijgevoegde foto, is genomen in dit restaurant. Het restaurant ligt wel niet in het centrum, zie ook op het kaartje.

DSC02429_Medium_.JPG
 
Dan moet je net als Jos, Hendrikus en anderen bij ons komen vissen. Dan vang je ze zelf ( de een met meer succes dan de ander!!!! ) en kun je je eigen maaltje maken. Je hebt dan je eigen tafel bij de tent of caravan, maar of het er dan net zo lekker uitziet......
 
Jos van Zetten schreef:
Het meenemen van gevangen vis door touristen wordt door de Tsjechische vissers niet echt gewardeerd, maar is dus niet verboden (max. 2 per dag)
De tsjechische vissers zijn zuinig op hun mooie visstand.

Foutje,

Het zijn maximaal 3 vissen.
Het meenemen is ook seizoen gebonden.

Jos
 

Macek

Geroyeerd Lid
Baan schreef:
Als ik dat allemaal lees kan ik beter leren om pivonist te worden.
Wat een gedoe allemaal om een hengeltje boven het water te houden.

Kan dat niet anders?

Verstandige beslissing, ik geef cursus "hoe op de juiste manier Pivo te drinken" de cursus is gratis, wel lesmatriaal meenemen!
 
Is wel handig om van te voren paar dingen te weten.

Mijn man is verzot op karpervissen. Wij naar Tsjechie met karperspullen. Wat aardig wat is.
Dus wil daar gaan vissen, wij voor vergunning op pad en toen bleek inderdaad na veel tijd dat je je vergunning uit het land van herkomst bij je moest hebben. Een soort vergunning voor bewijs van goed gedrag.
Dus de visspullen weer mee terug zonder te hebben gevist. Mijn man kon wel :snik:
 

Freddy2005

† In Memoriam
schreuder schreef:
Is wel handig om van te voren paar dingen te weten.

......toen bleek inderdaad na veel tijd dat je je vergunning uit het land van herkomst bij je moest hebben.

Was doorfaxen
action-smiley-057.gif
geen oplossing geweest ? Volgende maal proberen ofwel de vergunning niet vergeten mee te nemen.
 
Bovenaan