Meeting Dolni Lanov - 2 mei 2008

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Loek en Ria, wij hopen dat alles snel geregeld zal zijn en dat jullie weer snel een nieuwe auto hebben.

Ook wij hebben zeer wisselende ervaringen met de ANWB. Twee jaar geleden problemen met de auto gehad en als het aan de ANWB lag, zitten we hier nu nog steeds omdat we niet naar huis konden, want na de laatste opmerking : we nemen morgen contact met u op, hebben we niets meer gehoord. Dit jaar een vastgelopen remklauw en uitstekend geholpen. Ze hebben mij deze keer wel 5 keer gebeld.
 
Loek en Ria

Wat voor merk, type en kleur heeft de auto en het kenteken je weet maar nooit met zoveel Nederlanders in Tsjechie.

Jan en Akkelien nog bedankt voor de gastvrijheid, het was erg gezellig.

Barend en Gerda
 
Jan en Akkelien,
bedankt voor de gezellige meeting en gastvrijheid! :top:
Ook bedankt voor de heerlijke soep, het varkentje en alle andere lekkere dingen. Altijd gezellig om zowel bekende als onbekende forumleden (weer) te ontmoeten. Leuke t-shirts trouwens. :stout:

Het gebeurt regelmatig, maar toch ongelooflijk is natuurlijk het verhaal van de gestolen auto van Loek en Ria. Ons geplande dagje uit met z'n allen werd wreed verstoord door deze gebeurtenis. We kijken vooruit en gaan er dan ook van uit dat er spoedig weer een andere bolide op de oprit staat, er werd al druk gespeculeerd over merk en type (Porsche, Bentley, Mercedes :denk:). :stout:
 
Voor de detectives onder ons:
Onze auto was een prachtige, geweldige, comfortabele Skoda Superb, lichtblauw metallic, 36/PP/BV.

Maarre........ga geen gevaar lopen voor een materieel ding!
 
:bloem: Loek en Ria
Wat erg dat jullie auto is gestolen. Het was ons ook enige jaren geleden overkomen. Hopelijk dat de verzekering snel uitkeert. Heel veel succes ermee.
 
Omdat er nu al geluiden klinken dat mensen volgend jaar op de meeting aanwezig willen zijn, hebben wij alvast op de kalender gekeken en wat nog belangrijker is : gekeken wanneer de meivakantie is.
De eerste woensdag van mei valt al af, want dat is 6 mei en de schoolvakanties zijn van 25 april tot en met 5 mei. Waarschijnlijk gaan we weer naar de woensdag in de meivakantie en dat is in dit geval op 29 april.
 
Mooi op tijd.:schrijven:
Tip: Er komen steeds MEER gasten naar de meeting, dus kan het varken best wat extra eten gebruiken het komende jaar,:lache:reken maar zo ongeveer 25 kg.
 
Jan en Akkelien,
Het was weer een heerlijke en geslaagde meeting. Dank voor jullie inspanningen!

Ik heb weer heel erg genoten van het gezellige samenzijn, de ontmoeting met andere forumleden (bekende en onbekende), het heerlijke eten (vooral het staartje van het varken was heerlijk), de leuke muziek, de lekkere koffie met rum, etc.
Uhhh, o ja, ook van het lekkere bier natuurlijk :fluit: :cheers: :sterretjes:

En de door Jorik geregelde taxi heeft Cor en mij netjes bij Esther & Co afgeleverd. Dank!
(volgens mij was de chauffeur in training voor de Formule 3, maar het zij de aardige jongeman vergeven).
En mijn auto stond de volgende morgen gelukkig nog wel op jullie parkeerplaats!

Chapeau voor alles!

:offtopic: Voor de forummers, die er deze keer niet bij konden zijn:

8 november a.s. is de 3e forum-meeting in Apeldoorn.

(Nadere info en mogelijkheid tot aanmelden volgen in september.)
 

Marcel

Moderator
zo, wij zijn ook eindelijk weer terug.
als start van onze vakantie was de meeting. erg gezellig, her en der bij gepraat en gebabbeld en heerlijk geknabbeld.

Loek en Ria hebben weinig geluk (understatement) de laatste tijd met auto's in Tsjechie. dus toch maar fietsen vanuit Nederland de volgende keer ?
ik denk dat we voor 'snachts ons hek maar eens gaan afsluiten voor de nacht. al valt onze auto iets meer op dat een Skoda.
 
Bovenaan