Meeting 5 november in Apeldoorn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

kuurgast

Donateur
Zo te lezen zijn er veel vaste forumleden van de partij ,maar ik mis nog enkele mensen die regelmatig
actief zijn op het forum. ;)
(Ik heb weer eens een probleem met de downlaod openen ,krijg steeds melding van "internet explorer werkt niet meer") :?:
 
Kuurgast, ik heb geen verstand van computers.
Ik kan je dus ook niet vertellen waar het mis gaat bij lou.
Maar toch weer een laatste stand van zaken:
 

Bijlagen

  • Forum 20111105 deelnemers.xls
    14,5 KB · Bekeken: 31
  • Deelnemers meeting 5 november 2011.doc
    54 KB · Bekeken: 38

Marcel

Moderator
wij willen ook komen, als het tenminste mag van de reeds aangemelde gasten ...
2 personen en willen mee doen met de BBQ.

grtz Caroline en Marcel
 

kuurgast

Donateur
Hé Marcel er heeft nog niemand gereageerd dus wie zwijgt stemt toe. :D
Het wordt wel erg gezellig met zoveel bekende forummers.
Zijn er nog onbekende forummers die zin hebben in een feestje? :denk:
 
Marcel, genoteerd.

Ik ben een weekje weg naar Kutna Hora, maar inschrijvingen kunnen gewoon doorgaan, Pak ik later wel op...

Hierbij de laatste stand van zaken:
 

Bijlagen

  • Deelnemers meeting 5 november 2011.doc
    56 KB · Bekeken: 29
  • Forum 20111105 deelnemers.xls
    14,5 KB · Bekeken: 27
Keesi, tot onze spijt kunnen we toch niet naar de meeting komen. Jammer, we hopen er de volgende keer wel bij te zijn.....:(
 

kuurgast

Donateur
Eindelijk heb ik de lijst kunnen bekijken en mis onze Tsjechische mede forumleden.
Melden zij zich op een andere plaats aan? :denk:
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Er zullen er een aantal via facebook binnen komen. De definitieve namen zal ik of Pepo tzt doorgeven. :)
 
Na een heerlijk weekje Kutna Hora ben ik weer op mijn post.

Kom maar op met al jullie inschrijvingen, want het huidige aantal (minder dan 40!) is ver beneden jullie stand!

Houdt ook rekening met de sluitingsdatum voor de bbq: 28 oktober 24.00 uur!
 
wij willen ook graag komen

Als nieuw lid, al oude Tsjechië-ganger, komen we ook graag naar de meeting in Apeldoorn. Graag eten we ook mee, met zijn tweeën.
Jean en Frans
 
Meeting

Hallo allemaal,
Via Ria en Loek hebben wij ons ook aangemeld bij de club van Tsjechië-liefhebbers.
En hebben ons ook opgegeven voor de meeting van 5 november.Het is nog niet zeker of Frans ook mee komt (heeft die dag ook nog andere afspraak staan), maar ik (Jean) kom in elk geval.
Lijkt me heel gezellig om andere mensen te ontmoeten, die ook hun hart hebben verpand aan het mooie Tsjechische land.
We hebben wel gehoord, dat het gezellig is op een meeting, dus we laten ons verrassen.:top:
groetjes Jean en Frans
 

Pelhřimov

Donateur
Kees, of wij kunnen komen is momenteel onzeker, want André moet waarschijnlijk in die periode naar Singapore voor zijn werk :(
 
Bovenaan