Meeting 5 november in Apeldoorn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi Keesi,

Wij vonden het de vorige keer zo gezellig:top: dat we gezien de snelheid met de aanmeldingen, ik ons meteen ook maar aanmeld.

Graag voor 3 personen inclusief BBQ

Groet André
 
Nog maar even een herhaling van mijn eerdere vraag. Iemand een goede tip? :)

Het moet bij voorkeur op kruipafstand zijn of anders op betaalbare afstand per taxi.

Punk, eregens in de bossen zit een motel/hotel, ik heb daar verleden jaar overnacht, Keesi weet wel hoe en wat.
Het is te kruipen,( ong. 6 km.).:D
 
Hoi Kees.

Ik kom samen met Gerard Otto naar de meeting.
En natuurlijk met bbq.

Groetjes en tot november.
Ineke.
 
Punk, Pepo,
Dat hotel/motel in de bossen was de vroegere jeugdherberg, nu Stayokay.
Ik zie daar alleen 6-persoonskamers aangeboden a 29,50 p.p.

Alternatieven met 1-pers. kamer:
Hotel Smittenberg in Beekbergen voor 45,= en 59,= p.p. (ca 5 km)
Hampshire hotel Apeldoorn, Soerense weg 69,50 p.p. (ca 6 km)
Samen een taxi of een forumdeelnemer lief aankijken?

P.S. Ik gebruik altijd hotelspecials.nl om te zoeken.

De rest is alleen maar duurder, helaas.

Hierbij de stand van zaken:
 

Bijlagen

  • Deelnemers meeting 5 november 2011.doc
    53 KB · Bekeken: 26
Nog maar even een herhaling van mijn eerdere vraag. Iemand een goede tip? :)

Het moet bij voorkeur op kruipafstand zijn of anders op betaalbare afstand per taxi.
Misschien is het Fletcher-hotel in Beekbergen iets? Volgens mij een redelijke prijs voor een redelijk hotel, €39,50 pp incl. ontbijt. Ligt op een kleine 6 km afstand van Atalanta.

*edit* Posts overlapten elkaar Kees. En toch nog iets goedkoper met 2 pers kamer, ook gezellig haha. ;)

Ps: we hebben twee logeerbedden ter beschikking. (op 1 kamer en gratis uiteraard)
Daarnaast hebben we nog een kamer vrij maar dan moet men wel een eigen luchtbed, slaapzak etc meenemen.
 
Helaas Keesi,

We kunnen er dit jaar niet bij zijn. Wij zijn dan weer voor twee weken in Bilenice.

Heel veel plezier en een leuke bijeenkomst.

Groet,

Paul
 
Er zijn tegenwoordig leuke 'gel' kniestukken in de handel. Laatst gezien bij de Lidl. Maar of zij 5 km kruipen zullen volhouden is wel de vraag. Misschien toch beter de taxi
:bbq::verslaafd::zat::slapen:
 
Er zijn tegenwoordig leuke 'gel' kniestukken in de handel. Laatst gezien bij de Lidl. Maar of zij 5 km kruipen zullen volhouden is wel de vraag. Misschien toch beter de taxi
Ik heb al decimeters eelt op de knietjes van al het gekruip. Bovendien ben ik zwaar verdoofd tijdens het kruipen, dus dat moet allemaal goedkomen! :lmfao:
 
ook mee en meeëten!

Wij zijn er ook weer graag bij! En eten uiteraard graag een hapje mee!

Loek en Ria
 
Genoteerd.

Hierbij de laatste stand van zaken. Als er foutjes in zitten hoor ik het wel.....
 

Bijlagen

  • Deelnemers meeting 5 november 2011.doc
    55 KB · Bekeken: 22
Bovenaan