Meeting 5 november in Apeldoorn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ad bedankt voor de tip.

Wie weet gaan we Moravië maar eens verkennen.

Bijkomend voordeel is dat we nog lang niet alles hebben gezien in Tsjechië

En om anderen teleur te stellen dat er geen verslag komt? is ook niet gewenst.

We zullen het op de agenda zetten.
 
Wij waren voor de eerste keer op een meeting. Spannend om te gaan, want we kennen niemand en zo te merken zijn er veel mensen die elkaar al vaker ontmoet hebben. Het begint al goed: we worden bij ons hotel opgehaald door Keesi. Samen met hem en Pepo komen we aan bij clubhuis Atlanta. Wat onwennig gaan we ergens met onze koffie zitten, maar al snel zijn we in gesprek met verschillende mensen. In de zaal lijkt een splitsing in Nederlandse en Tsjechische forumleden, maar dat mengt zich rondom de BBQ én dan blijkt dat ook veel Tsjechen Nederlands spreken...gelukkig, want ons Tsjechisch is nog abominabel. Door het heen en weer lopen tref je ook steeds weer andere leden en voor we het weten is de avond voorbij. Het was een gezellige avond. Keesi (en zijn hulptroepen) hartelijk bedankt voor de organisatie en het taxirijden. Pepo bedankt voor je gezelschap 's avonds in het hotel en 's morgens aan het ontbijt. Punkensteijn...helaas, je hebt wat gemist.
 
Heel erg bedankt voor de mooie dag, mijn verjaardag!

Lieve mensen,
allemaal heel erg bedankt voor de hartelijke ontvangst op de Forum meeting..mijn eerste keer...
In het bijzonder wil ik bedanken de organisatoren zoals Keesi ...voor het feest ...:top:
en Pepo voor al die aandacht en warme belangstelling, vooral
extra aandacht voor mijn vejaardag:lmfao:!
Het was een hele mooie middag en avond...met gezellige mensen en heerlijke Tsjechische drankjes:).....
Ik hoop vele mensen weer eens te zien en voorlopig chatten op deze site....

Liefs,
Helena


Bekijk bijlage 19258
wachten op de "plop" die maar niet kwam ...

Bekijk bijlage 19259 Bekijk bijlage 19260
want de dop wou er niet vanaf :D

Bekijk bijlage 19261 Bekijk bijlage 19262
maar uiteindelijk is het Pepo toch gelukt om de fles te openen

Bekijk bijlage 19263 Bekijk bijlage 19264
en kon er eindelijk geproost worden !
 
Effe snel een reactie van ons uit Limburg
Wij waren voor de 1e keer op de Meeting in Apeldoorn.:)
En vonden het erg gezellig, prima georganiseerd, lekker verwend met de barbecue(goed gedaan Keesie) en alles er rondom heen.
Hele leuke mensen ontmoet en lekker gekletst.
Het deed ons goed om alleen al weer de Tsjechische taal te horen van sommigen.;)
Was heel leuk om er bij te mogen zijn.
Ook leuk, dat je nu bij bepaalde forumbezoekers een gezicht kent, maakt het wat persoonlijker allemaal.
Bedankt voor de organisatie, vonden het toppie:top:
Fijn om van gedachten te wisselen met anderen, die ook iets met Tsjechië hebben.

Mijn spreuk is "Geluk is niet te koop, wat een geluk"!
 
Heel erg bedankt voor de mooie dag, mijn verjaardag!

Lieve mensen,
allemaal heel erg bedankt voor de hartelijke ontvangst op de Forum meeting..mijn eerste keer...
In het bijzonder wil ik bedanken de organisatoren zoals Keesi ...voor het feest ...:top:
en Pepo voor al die aandacht en warme belangstelling, vooral
extra aandacht voor mijn vejaardag:lmfao:!
Het was een hele mooie middag en avond...met gezellige mensen en heerlijke Tsjechische drankjes:).....
Ik hoop vele mensen weer eens te zien en voorlopig chatten op deze site....

Liefs,
Helena

Heel erg bedankt voor de leuke foto's...:ja:..Voor mij een mooie herinnering...:cheers:
Liefs,
Helena
 
Nu we na een lange vakantie weer terug zijn in Tsjechie ( en weer beschikken over goed internet ), willen wij Kees nogmaals bedanken voor de goede organisatie van de meeting. Zoals vanouds was het weer erg gezellig.
We hopen je volgend jaar mei weer te zien op de meeting in Dolni Lanov.
 
Jan en Akkelien, fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen en dank dat jullie er waren.
Dat geldt trouwens voor iedereen!
Jullie hebben er samen weer een echt feest van gemaakt. Dank ook namens het barpersoneel.
Ik zal wel zien of ik er volgend jaar mei in Dolni Lanov weer bij kan zijn. Hoop het wel.
Ennuuuh, zullen we 10 november 2012 maar vast in de agenda reserveren?
 
Jan en Akkelien, fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen en dank dat jullie er waren.
Dat geldt trouwens voor iedereen!
Jullie hebben er samen weer een echt feest van gemaakt. Dank ook namens het barpersoneel.
Ik zal wel zien of ik er volgend jaar mei in Dolni Lanov weer bij kan zijn. Hoop het wel.
Ennuuuh, zullen we 10 november 2012 maar vast in de agenda reserveren?

Mogen wij ons vast opgeven Kees.
Al ben ik dan wel jarig die dag.
 

kuurgast

Donateur
Al ben ik dan wel jarig die dag.
champagne.gif
champagne.gif
champagne.gif
 
Bovenaan