Meeting 5 november in Apeldoorn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Weer thuis zit ik gelijk weer op het forum en zo zie ik, dat langzamerhand steeds meer forummers weer terug komen uit Apeldoorn.
Wat vind ik het ontzetttend leuk, dat Keesi elk jaar weer de moeite wil nemen om deze meeting te organiseren.
Al die leuke verschillende mensen, een heerlijke bbq en een lekker Tsjechisch biertje. Volgende keer ben ik er zeker weer bij.
 

kuurgast

Donateur
kuur is ook thuis en heeft genoten. Bij deze Keesi en alle anderen van de organisatie nog heel erg bedankt. :bloem:
 
foto's

Een kleine impressie, de rest volgt morgen in de fotogalerij.

Jeanne en Marcel
Onze huisfotograaf Hendrikus
Ineke en Esther
 

Bijlagen

  • DSC03470.jpg
    DSC03470.jpg
    44,9 KB · Bekeken: 10
  • DSC03421.jpg
    DSC03421.jpg
    46,7 KB · Bekeken: 9
  • DSC03452.jpg
    DSC03452.jpg
    55,6 KB · Bekeken: 9

Ad Verschoor

Donateur
Geweldig Hendrikus die fotosessie van deze dag. Kees, hartstikkke bedankt voor deze fijne meeting en niet alleen jij, maar je volledig team binnen de korfbalclub Atalanta. Ik hoop nog veel bijdrages te kunnen leveren aan dit forum, vooral omdat ik dit land geweldig ben gaan vinden.
 
Ook ik ben weer thuis, wel met wat vertraging, moest even kijken waarom er 4 brandweerwagens voor mij langs reden toen ik bijna thuis was (brand in een metaalbedrijf). Heb erg genoten van de gezelligheid, volgend jaar ben ik weer van de partij! Leuk ook om te zien welke gezichten er achter bepaalde namen schuilgaan!
 
Zo, wij zijn ook alweer een uurtje thuis, eerst even de reacties van leden gelezen en bekeken ( mooi Hendrikus).
Kees, veel dank voor de organisatie en als er nog iets onder de dop zit, Proost!!
Cor en collega achter de bar, geweldig, dank je wel.
Wij hebben een hele fijne middag/avond gehad, lekker bij gepraat met bekenden en kennis gemaakt met tot dan onbekenden.
Nu eerst de fles Becher maar leeg maken (nog 2 of 3 denk ik) en dan heerlijk slapen.
Mensen bedankt allemaal en tot ziens.
 
Het was weer heel gezellig en lekker allemaal. Bedankt iedereen voor een fijne dag! Zo, en nu nog een paar uurtjes werken...
 
de meeste foto's zijn mislukt

Kan iemand mij vertellen hoe dit kan. Wat zou het zijn, is het de stropdas of zou het de fernet zijn.:confused:
Een ding is zeker Tabe vond de terug reis wel erg kort.:lmfao:
 
Forummeeting

Het was een relaxte bijeenkomst, goed georganiseerd (dank Keesi!!), lekker eten, grappige en ontzettend aardige forummers en ook nog eens heerlijk babbelen over Tsjechie. Wij zijn heel tevreden weer naar huis gegaan. Zoals Mies Bouwman zou zeggen ;): Bedankt lieve mensen!
 
goeiesmorgens..:yawn:
het was weer
beregezellig
met dank aan
onze rots in de branding..!! KEESI!!
BEDANKT!!!
ik weet niet
wat er
met mijn
laptop is
gebeurd, maar om
de een of andere
reden wil hij
geen hele zinnen
meer produceren.
De T-shirts zijn
uitverkocht.
Fijne dag nog
en tot ziens.
P
E
S.
 
Het was weer een zeer geslaagde meeting. Prima georganiseerd en heel gezellig. Bedankt iedereen en natuurlijk vooral Kees!
 
Een ding is zeker Tabe vond de terug reis wel erg kort.:lmfao:
Dat vond Gorrit ook al. :D

Kees, wat fijn dat je, ondanks dat we weten dat het op bepaalde vlakken moeizaam gaat, de energie hebt om dit te organiseren! :bloem:

En weer een paar leuke forumleden ontmoet die ik nog niet in levende lijve had gezien. Minstens zo leuk is het ook om even weer bij te kletsen met onze lieve vrienden en andere leuke bekenden. Allen bedankt voor deze leuke meeting!

Oja Denuzzz, ik heb geen groepsfoto gemaakt!
 

kuurgast

Donateur
Vandaag zijn wij op onze boerencamping vereerd met de komst van 2 VIP leden van het forum.

Wie raad welke VIP leden het zijn krijgt een heerlijke Pivo uitgereikt door de betreffende VIP op de eerst komende meeting.:denk::denk::denk::denk:
Die mega fles staat nu hier op de tafel van Kuurtje. :verslaafd:
Om geen alcohol te verspillen gaat de fles Zlatopramen binnenkort naar een ander bekend forumlid die dit vast heel lekker zal vinden.
 
kuurgast schreef:
Om geen alcohol te verspillen gaat de fles Zlatopramen binnenkort naar een ander bekend forumlid die dit vast heel lekker zal vinden.
Mooi zo, ik kijk er naar uit! Had ik je mijn adres al doorgemaild? :fluit:
 

pepo

† In Memoriam
Ik heb een nieuwe subrubriek in Forummeetings (fotogalerij) aangemaakt. De foto's van Baan zal ik straks naar deze rubriek verplaatsen. Hendrikus was er als de kippen er bij en kon zijn eitjes niet goed kwijt; subrubriek Forummeeting 5 november 2011 Apeldoorn was er nog niet.
 
Bovenaan