Meeting 5 november in Apeldoorn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Pelhřimov

Donateur
Ook wij zijn net thuis gekomen van een super-gezellige meeting.
Kees hartelijk bedankt voor de organisatie en Lina en Gorrit bedankt dat we jullie logeerkamer mochten gebruiken.

IMG_8976.jpg
 
Na een gezellige middag/avond, zag ik op de lijst dat er drie forumleden waren die wel op de lijst stonden om te bbq en er niet waren.:kwaad:
Van Keesi hoorde ik dat het vaker gebeurt.
Mensen dit kun je toch niet maken, het moet wel betaald worden.
We kunnen niet van Keesi verwachten dat hij het betaalt
Wat ik niet begrijp is waarom er niet even afgezegd wordt, een pm is zo gedaan.
Als de wegblijvers sportief zijn betalen ze alsnog, zodat Keesi er niet de dupe van is.
 

Pelhřimov

Donateur
Tabe en zijn stropdas (getuigenverslag)

... Loek..... bedankt,. Dat je me afgeholpen hebt van mijn mooie dure stropdas.......

IMG_8942 18.23 hier was de das nog heel.jpg
Tabe toont hier trots zijn outfit

IMG_8947 18.30 en hier niet meer.jpg IMG_8948.jpg
slechts enkele minuten later.....

IMG_8960.jpg IMG_8950.jpg
heeft Loek zijn stropdas echter afgeknipt

IMG_8952.jpg IMG_8953.jpg
en mag Tabe dit aan de directrice gaan vertellen....
 

pepo

† In Memoriam
Schitterende foto's! Toen ik Tabe en zijn provocerende stropdas zag, wist ik het al - dit kan niet goed aflopen!
 

pepo

† In Memoriam
Als de wegblijvers sportief zijn betalen ze alsnog, zodat Keesi er niet de dupe van is.


Marike Buchovie heeft zich gisteren middag of avond op Facebook verhindert wegens ziekte en gemeld de kosten te willen vergoeden.

Netjes! Ik zal dit verder met Kees opnemen.
 

Tabe

† In Memoriam
Schitterende foto's! Toen ik Tabe en zijn provocerende stropdas zag, wist ik het al - dit kan niet goed aflopen!

Volgens mij zat jij in het complot beste Pepo. Ik zie je daar wel voor aan! Het is niet niks om als heer van stand en prominent forumlid zo behandeld te worden. En dat nog wel door een stel domme Limburgers. Nee, van je "vrienden"moet je het hebben!!! De wraak zal zoet zijn want ik laat niet over mij heenlopen.

Maar alle gekheid op een stokje. Ik heb in een deuk gelegen en dat was mij deze stropdas best waard.!!!
 

Pelhřimov

Donateur
Pepo en de fles die niet open wou...

1 IMG_8972 wachten op de plop....jpg
wachten op de "plop" die maar niet kwam ...

2 IMG_8973 Oeps, de dop wil er niet vanaf.jpg 3 IMG_8974 nog een keer proberen dan maar....jpg
want de dop wou er niet vanaf :D

4 IMG_8975 hoera, eindelijk is die fles open.....jpg 5 IMG_8978 proost.jpg
maar uiteindelijk is het Pepo toch gelukt om de fles te openen

6 IMG_8981 proost.jpg 7 IMG_8977 proost.jpg
en kon er eindelijk geproost worden !
 

Pelhřimov

Donateur
sfeerimpressie

1 IMG_8970.jpg 2 IMG_8971.jpg
tijdens het eten was iedereen stil...

3 IMG_9030.jpg 4 IMG_9029.jpg
maar daarna werd er vrolijke muziek gespeeld en creatief geknutseld met forumstickers....

5 IMG_9025 André gaat met de bus rond.jpg 6 IMG_9046.jpg
terwijl André ondertussen met de "collectebus" voor het zwemuitstapje van de korfbalvereniging rond gaat....... hadden de jongste bezoekers, de tweeling van Adam, het ook naar hun zin.
 
Om eerlijk te zijn, ik had geen zin in uitgebreid foto's maken. :oeps:
De vorige meeting in Apeldoorn hadden we Brammetje mee, dat kon niet anders, en hij vergt veel tijd. Gewoon lekker kletsen zonder verplichtingen was deze keer het motto, maar ik heb nog wel een paar foto's gemaakt met het klikklak cameraatje hoor. :D
 

Pelhřimov

Donateur
sfeerimpressie 2

IMG_8969 Ina en Walter.jpg IMG_8994 Gerard, Ineke, Esther en Marcel.jpg
Ina en Walter in een forum T-shirt / Gerard, Ineke, Esther en Marcel.

IMG_8991 Kees F en Ria.jpg IMG_8990 Loek, Frans en Kees.jpg
Kees F, Ria / Loek, Frans en Kees

IMG_9024 Esther en Pepo.jpg IMG_9001 Ad en Hendrikus - die grote beker is voor mij en die kleine voor Johanna.jpg
Esther en Pepo / Hendrikus zegt tegen Ad dat de grote Becherovka beker voor hem is en de kleine voor Johanna :denk:
 

Ad Verschoor

Donateur
Zomaar wat foto's van Marja

Ja, meestal krijg ik de complimenten voor de geleverde foto's, maar overwegend zijn ze gemaakt door Marja.
Ook nu, tijdens de meeting.
We vragen ons af : Gossie-dorrie waar zal ik nu eens heen en Tabe denkt: Oh,oh zo op leeftijd en nog m'n stropdas verloren.

SAM_0903.jpg SAM_0908.jpg

De tafel van Keesi en z'n vrienden ziet er weer fantastisch uit. Hartstikke bedankt. Hendrikus vraagt zich af wordt het Italie, Noorwegen of toch weer Tsjechie ? Ach, zullen we de jaarlijkse reisverslagen maar weer samen leveren ? Wij gaan half mei voor drie en een halve week. Dat wordt dus weer een langer verhaal dan dit jaar. Johanna, ik ga ervan uit ook in 2012 weer zo'n verslag van die kerel van je te krijgen.
Geen twijfel Hendrikus Baaaaan, gaaaaaaan !!!!!!!!!!!!!

SAM_0917.jpg SAM_0920.jpg
 
Bovenaan