JUBO Reizen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

..... meestal ontdekken wij ter plekke dat de huizen en de omgeving nog mooier zijn dan de katalogus deed vermoeden.
.....
Nu overwegen wij zelf een huis te kopen want wij zijn echt verliefd geworden op dit land.
Moooooi He.... Het blijft een sprookjes land
 
Zijn vorig jaar voor het eerst naar Tsjechië geweest en dit met Jubo reizen.Hebben buiten de opgave van een verkeerd huisnummer geen klachten over dit verhuurbedrijf.Zowel de beschrijving van het huisje en omgeving was korrekt en de afhandeling van de papperassen was goed geregeld.:)
 
Voor mijn nooit geen Jubo Reizen meer.Ik zal het iedereen ook afraden.
Ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk bureau meegemaakt:kwaad: en dan zeg ik het nog netjes . Als er iets niet klopt en je belt haar wordt je afgesnauwd en kan je je verhaal nog geeneens kwijt. Nee ik ben in het verleden ook met ABTrips op vakantie geweest en soms waren de huizen wat minder maar ze is altijd vriendelijk en geeft goede voorlichting:) daar kan JUBO een voorbeeld aannemen.
 
beste King en Frieda,

Vertel nou eens precies wat er niet goed aan is.
Wat is er verkeerd gegaan?
Wat hebben jullie gedaan om in contact te komen met Jubo.

Leg het nou ens precies uit.

Als je dat gedaan hebt kunnen wij een mening vormen over Jubo.

Als ik Jubo was zou ik ook niet reageren op de manier waarop je de berichten schrijft.

Maar als de klachten gefundeerd zijn en Jubo reageerd niet dan, ja wat dan?
 
jubo ik heb er mijn buik van vol

vorig jaar heeft een vriend van mij zijn huis via jubo verhuurt.
in het begin gaat het goed, dan wordt er gewoon niet meer betaalt
,jubo laat de rekening gewoon oplopen. en maar zeggen dat er betaalt is of ongelooflijk bot zijn aan de telefoon. en wat doe je dan als verhuurder. eerst praten met de familie die het huis gehuurd heeft ,dan alweer met jubo over de betaling .mijn god wat kunnen die lui liegen zeg. daarom niet boeken bij jubo.
(ps:dit was de communicatie tussen mij , jubo en de huurders dus niet van horen zeggen)
 
Beste lezers,

In ons 18 jarig bestaan kan het uiteraard voorkomen dat iemand niet tevreden is. Helaas is er in geen enkele bericht na te lezen over welke kwestie het gaat, er ontbreken volledige namen, adressen. Wij vermoeden dat dit met concurentiestrijd te maken heeft. Afzender Curious is van mening dat wij eigenaren niet betalen, dit is natuurlijk onzin indien de eigenaar zich aan zijn contractueel vastgelegde plichten houdt. Wij hebben vele huizen al meerdere jaren in ons bestand, enkele al meer dan 15 jaar. Wat AB Trips betreft heeft mevr. Marcela Mullerova een tijd bij ons in Zeeland gewerkt en vervolgens is zij met onze contracten en KNOW HOW er vandoor gegaan. De contracten die na jarenlange ervaring zijn opgesteld en continue door advocaten zijn geaktualiseerd. Ook wij hebben klanten die ooit bij mevr. van AB Trips hebben geboekt en sindsdien nooit meer. Het is echter beneden onze waardigheid hiermee op te komen, daar de klant zelf aan het sortiment huizen kan zien waar de kwaliteit vandaan komt, en waar de meeste klachten dan ook zouden voorkomen, zeker niet bij de luxe huizen van Jubo Reizen.

Hoogachtend,
Jubo Reizen
 
Gisteren heb ik een boeking gedaan bij JUBO reizen en ik ben puur afgegaan op de site. Ze hebben mooie huizen erop staan met veel foto's.
Ik heb vandaag even gebeld voor een klein vraagje en werd keurig te woord gestaan.
Tja, je moet het natuurlijk altijd eerst ervaren voordat je een uitspraak kan doen. Ik wacht het gewoon af.

Ik ben heel nieuwsgierig want het wordt voor ons de eerste keer dat we naar Tsjechie gaan, ook een huis huren is voor het eerst want we zijn altijd met de vouwwagen gegaan.
Ik heb zelf alleen een rijbewijs en moet dus de afstand alleen rijden in de auto, dus ik wil eerst eens kijken of het reizen met de auto te doen is.
Als het bevalt dan overwegen we om volgend jaar met de vouwwagen te gaan. Dan kunnen we eens in de omgeving kijken hoe de campings zijn.

Heeft iemand ooit in dit huis gezeten, ik zal even kijken of ik een foto ervan kan plaatsen........ BEn hier op de site voor het eerst dus nog onwetend............
Eerst maar eens het nummer en het plaatsje
4031 Nekvasovy 5 pers. Overdekt zwembad!

NB. Nou een foto plaatsen lukt niet want die is te klein
 
Wij gaan nu al een paar jaar achterelkaar naar Tsjechie via Jubo Reizen.
Tot nu toe geen klachten over ze behalve dat hun administratie niet helemaal op orde is.
Ik kreeg op een gegeven moment te horen dat ik nog moest betalen, tja dat had ik een half jaar ervoor al gedaan. :)

Elk bedrijf maakt fouten en je weet pas hoe goed of slecht een bedrijf is wanneer er een probleem is en dan is het de vraag hoe ze het oplossen.
 
Wij hebben in het verleden al een aantal keer geboekt via Jubo reizen en op zich is ons dat niet slecht bevallen. Mijn man spreekt echter vloeiend tsjechisch en natuurlijk kom je dan uitgebreid in gesprek met de verhuurder. Wat wij iedere keer weer te horen krijgen is het volgende. Een onevenredig groot gedeelte van de huursom gaat naar het reisbureau.De eerste keer dat wij dit hoorden dachten we dat de eigenaar zich schromelijk vergiste, maar dit hebben we nu al een aantal keren vernomen. Ik moet zeggen dat het geen prettig gevoel is als je weet dat ongeveer slechts een kwart tot een derde deel van de huursom bij de eigenaar terechtkomt. Het heeft ons altijd het idee gegeven dat wij ons schuldig maken aan uitbuiting.Het is voor ons dan ook een reden om als het enigzins kan niet bij Jubo te boeken. Wat op zich jammer is want de huizen zijn tot nu toe altijd in orde geweest.
 
jubo

Een aantal jaar terug heb ik voor het eerst bij Jubo geboekt, ben toen erg geschrokken van de negatieve verhalen en vertrok met lood in mijn schoenen naar Tsjechie. Het viel echter 100%mee en sindsdien boeken wij regelmatig bij Jubo zonder problemen en een prima service.
 
Pien heeft voor een 9 pers. huis met binnenzwembad 280 Euro betaald. Er was afgesproken dat er ter plaatse 500 kronen per hond zou worden betaald (er waren totaal 3), dit hebben zij echter niet gedaan. De eigenaar krijgt voor de huur 5000 kronen, de familie heeft ca. 7000 kronen betaald. Winst Jubo dus 2000 kronen, in Euro dus 80 Euro. Pien heeft ter plekke geen elektra betaald, kortom hebben zij daar voor 6,50 Euro p.p. met 3 honden genoten.
Na aftrek van belastingen en kosten kunt u zelf uitrekenen wat voor Jubo Reizen overblijft. Pien hoeft inderdaad niet meer bij ons te boeken...want het is ook nooit goed...

Jubo Reizen
 
Ik zojuist een bericht uit dit onderwerp verwijderd, voor de reden verwijs ik even naar de huisregels
Je kunt hier je ervaringen kwijt maar wie een geschil heeft met Jubo wordt verzocht dat via PM of e-mail te doen.
 
Bovenaan