JUBO Reizen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Tik bovenaan even onder "zoeken" Jubo aan. Veel negatieve verhalen, niet zo heel veel over de huizen die ze verhuren maar meer over "Mevrouw Jubo" zelf!!

Wij hebben zelf een paar keer een huisjes bij ze gehuurd maar doen het nu echt nooit meer!!!!
 
J

Jeannette61

Guest
Is dat alleen vanwege mevrouw Jubo? Of was er meer loos?
 
Nee, er was natuurlijk meer loos, anders neem je (na afloop) geen contact op met "Mevr. Jubo".

De opgegeven informatie klopte niet altijd. Om een voorbeeld te geven (ik weet zo snel niet wel huisje het was maar hier het verhaal).

Het huis zou "kindvriendelijk" zijn maar het stond zo verschrikkelijk vol dat we er een kind niet eens durfde te laten lopen, laat staan spelen.
We hebben dus eerst alles in de kamer opgeruimd.

Het huis was "compleet" ingericht, met keuken, woonkamer en drie slaapkamers. De "keuken" mocht die naam niet hebben, er stond (in de zitkamer) een heel byzonder afwasmeubel, (dat hebben we al meer gezien in Tsjechie in zeer oude huizen), dat is een soort commode met bovenin een halve cirkel draaiplateau met daarin twee wasbakken. Deze was ongeveer 20 cm lager dan een normale aanrecht en er was geen kraan in de buurt, de kraan (boven een fonteintje) met alleen koud water, zat ongeveer 2 meter van dit "afwasgebeuren".

De woonkamer of de keuken ontbrak dus.

Zo waren er nog een paar dingen die te langdradig zijn om te noteren, neem dus van mij maar aan dat het een zeer onaangenaam mens is deze dame.
We hebben toch een prima vakantie gehad maar als je opmerkingen maakt (niet om te "klagen" maar om de omschrijving aan te laten passen) krijg je van "mevr. Jubo" echt alleen maar een grote mond en een heleboel herrie.

Wij komen al heel veel jaren in Tsjechie dus we weten heus wel wat er te koop is maar bij deze "dame" huren we echt nooit meer een huis!!!

We hebben daarna nog regelmatig via "Happy Home" geboekt en dat beviel ons veel beter. Er is al een site over "Happy Home" dus als je daar meer over wilt weten moet je daar even bij kijken.

Heel veel plezier en succes met de zoekaktie!
 
Wie heeft ervaring met JUBO Reizen?? :lees:
Wij hebben via deze organisatie een vakantie woning geboekt
Graag reageren!
 
Tik JUBO eens in bij de zoekfunctie rechtsbovenaan, dan krijg je een heleboel negatieve (en misschien ook een enkele positieve) reaktie.
 

Freddy2005

† In Memoriam
ubfan schreef:
Wie heeft ervaring met JUBO Reizen?? :lees:
Wij hebben via deze organisatie een vakantie woning geboekt
Graag reageren
Voor de zoveelste keer, eerst boeken en dan pas vragen beginnen stellen. Hoe is dit toch mogelijk ? Nog gehoord van "Eigen schu..............:deuk:
 
Ga zo positief mogelijk met vakantie. Één voordeel heb je nu al, het kan (bijna) niet meer tegenvallen. :D :lmfao: :deuk:

Het is niet zo dat alle huizen van JUBO slecht zijn, het is meer zo dat als je achteraf klaagt dat er iets niet goed was, mevrouw "JUBO" een redelijk takkewijf is (grof gezegd dus) en dat je nooit je gelijk krijgt.

Maar...... ga, geniet, we horen het wel van je!!!
 
ubfan schreef:
En ehhh bedankt hoor!!!
Lekker ff erin wrijven!!
Ach ubfan, bedenk je één ding... slechte ervaringen worden veel vaker en eerder doorverteld dan goede ervaringen....
 
Ik ben in augustus ook op vakantie in een huisje gehuurd bij juboreizen.Heb vandaag nog een mail gehad met wat extra informatie.Tot op heden is alles korrekt verlopen.Ik zal na mijn vakantie niet nalaten in deze topic mijn ervaring neer te schrijven,positief of negatief.:lees:
 
Ga het zelf allemaal maar ervaren, toch?? Dat is volgens mij het beste.
Jullie horen van mij hoe het geweest is, misschien toch nog iets positiefs. :)
 
Ik hoop in ieder geval dat je een hele fijne vakantie hebt.

Wij willen geen huisje meer van Jubo maar het is niet zo dat alle huizen die wij hebben gehuurd slecht waren, integendeel, maar daar over staat hier boven al genoeg.

Een ding is nu in ieder geval zeker.... het kan niet meer tegenvallen!!! :deuk: :deuk:
 
jubo

hoi,

Wij zijn al verschillende keren met Jubo reizen in zee gegaan en nooit is het tegengevallen. Prachtige huizen met alles erop en eraan.
Een maal met uphill, nou nooit meer dus ze waren "vergeten" te vermelden dat het huis van de eigenaar er pal naast stond en neerkeek
op ons zwembad!. Het is dus maar net hoe je het ervaart!

groetjes marjolein
 
Daar heb je zeker gelijk in, maar ik ben niet de enige die problemen heeft gehad met JUBO, tik maar eens JUBO in op de zoekfunktie!!
 
Onze vakantie met Jubo reizen

Hallo allemaal,

Ik ben net terug van mijn vakantie in Tsjechië:D
Wat een prachtig land!! Zeker voor herhaling vatbaar en ook de door ons geboekte huizen via Jubo reizen.
Deze huizen waren echt geweldig!! met een paar kleine tegenvallertjes.
Maar verder was alles keurig verzorgd van het begin tot het eind. Een nette routebeschrijving naar de huizen toe, want het is best moeilijk zoeken als je de taal niet kent! :deuk:

Wij hadden 2 verschillende huizen en allebei waren ze geweldig!
Het 2e huis zelfs nog iets beter als het 1e:). De eigenaren van de woningen waren ook zeer behulpzaam en aardig. Ze spraken redelijk engels dus dat viel ook niet tegen. We hebben heel veel gezien en ook van alles en nog wat gegeten. Niet alles vonden wij even lekker maar je heb heel veel keus. Wij zijn veel in Pilsen geweest wat een geweldige stad maar wel erg druk.:clap:
De dierentuin bezocht en natuurlijk de brouwerij. :cheers: Ook een aantal interesante gebouwen bezocht en we zijn ook naar Karlovy Vary geweest. Al met al een zeer geslaagde vakantie en we hadden natuurlijk prachtig weer. :warm:

Allamaa l de groetjes :zwaai:
 

slavek

Guest
vakantie met Jubo Reizen

Wij gaan al bijna 10 jaar met Jubo Reizen op vakantie, nog nooit tegenvallen, integendeel meestal ontdekken wij ter plekke dat de huizen en de omgeving nog mooier zijn dan de katalogus deed vermoeden. Vorig jaar zijn wij per ongeluk een week eerder naar Tsjechie vertrokken en Jubo Reizen heeft ons ter plekke een andere accommodatie bezorgt waar wij de eigenaar ter plekke konden betalen. Nu overwegen wij zelf een huis te kopen want wij zijn echt verliefd geworden op dit land.
 
Zo zie je maar, niet alle ervaringen met Jubo zijn gelukkig slecht, dat kan natuurlijk ook niet anders zouden ze allang niet meer bestaan!! :D :D
 
Wij gaan al bijna 10 jaar met Jubo Reizen op vakantie, nog nooit tegenvallen ..... Vorig jaar zijn wij per ongeluk een week eerder naar Tsjechie vertrokken en Jubo Reizen heeft ons ter plekke een andere accommodatie bezorgt
Lijkt me geweldig om per ongeluk een week eerder aan te komen, dan heb je ook nog een week langer vakantie.
 
Bovenaan