Juan! Wat doe je?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Jullie moeten wel beseffen dat dit een unieke gebeurtenis is in mijn leven. Anders begin ik er geen topic over
smiley29.gif
grin.gif
 
He Juan,

je wordt al een dagje ouder: het afknippen van jouw haar verstopt die grijze haren echt niet hoor!

enne: stekels zijn bij mij 5 mm of korter. Nu ben je fluffy-pluche! Maar goed, daar houden de vrouwtjes ook heus wel van.


vat geen kou, Bart
 
O, ik hooooop dat het niet om die haren gaat... vrouwen kijken echt verder dan je kapsel, voornamelijk de binnenkant is toch interessant? En je hoor vanzelf of je het weer laat groeien of niet...
 
Innerlijk is belangrijker dan het uiterlijk, het is leuk wanneer iemand er goed uit ziet, maar wat heb je eraan als hij of zij een slecht karakter heeft?
 
Ja, dat is allemaal waar.. maar toch..
Uiteindelijk is de buitenkant wel hetgene wat je als eerste ziet, en als dusdanig een erg belangrijke indruk nalaat. De buitenkant kan ook veel zeggen over de binnenkant van een persoon, niet alles, maar toch - laten we reeel zijn - het uiterlijk speelt altijd een rol, ook al is iemand innerlijk oo zoo mooi.
 
D

Deleted member 495

Guest
Ben je wel eens iemand tegen gekomen met een verschrikkelijk mooi uiterlijk die tevens een verschrikkelijk mooi innerlijk had ?
Volgens mij bestaat er een natuurwet (+ en -, eb en vloed) die dit niet mogelijk maakt. Maar dat is MIJN mening.
 
Nou Robert, ik ben zulke mensen wel tegengekomen, mannen en vrouwen. Deze twee dingen (innerlijk en uiterlijk) hebben wel degelijk veel met elkaar te maken. Een mooie ziel en goed hart zie je vaak meteen in iemands gezicht.
En dat maakt ze nog mooier.
 
D

Deleted member 495

Guest
Misschien zouden we van elk forum-lid een foto moeten plaatsen
grin.gif
 
D

Deleted member 495

Guest
Nou Marianne dat wordt schrikken. Ik zal wel eens kijken of ik nog ergens een fotootje kan vinden.
 
D

Deleted member 495

Guest
Inderdaad, zonder foto is deze topic niks waard. Dus Juan, even terugplaatsen svp.
 
Hahahaha, ziet er niet uit Juan !

Nou gaan we dus nooit ff samen bieren, hahaha

Na ja, hoe lang duurt t voordat t weer is aangegroeid?
Jaartje of 2?

hahaha
smiley20.gif
 
Hallo Juan zag dat je weer terug was.
Hoe zit dat nu met je haar krijgen we er nog wat van te zien, en uh hoe bevalt het?
 
Bovenaan