Juan! Wat doe je?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Sinds vandaag en voor het eerst in zijn leven loopt Juan rond met kort stekeltjeshaar. Volgens sommige vriendinnen zou ik mijn magische invloed op vrouwen verliezen als ik mijn lange wilde haren kort zou knippen. Wetende dat veel vrouwen er van genoten om met hun handen door mijn woelige haren te kammen heb ik er toch voor gekozen om het 1 keer uit te proberen.

Als ik een goeie foto heb zal ik 'm wel hier plaatsen
smiley29.gif


grin.gif
 
grin.gif
Gefeliciteerd Juan dat je de stap hebt durven nemen
grin.gif
Of het er nu beter uit ziet kunnen wij nu helaas niet beoordelen. Dus snel foto maken en plaatsen..
 
Gooi je haar los maak me gek
59.gif


Nee hoor is leuk. Maakt je stuk volwassener, serieuzer en sorry ouder. Maar wel leuk. Top
smiley20.gif
smiley20.gif
smiley20.gif
 
Als er op het Forum een prijs zou worden gegeven voor de meest ijdele persoon (van het Forum) dan ben jij duidelijk de winnaar
monkey.gif
 
Ik ben niet ijdel, maar dit is een historische gebeurtenis. Ik heb het nooit zo kort durven laten knippen
tongue.gif
Niet eens in de buurt van kort. Het is altijd lang geweest.

Eerlijk gezegd vind ik mezelf er jonger uitzien nu en dat is eigenlijk niet wat ik wil...
tongue.gif
 
En wat als je homo was Pasqual?
grin.gif
Ooit in de Roxy in Praag een compliment gekregen van een best wel aantrekkelijke Tsjechische homo. Jammer genoeg had ie al een vriend, haha.

smiley29.gif
 
Juan, Juan, Juan ...wat doe je mij toch aan ? Jouw magie is nu helemaal weg, ik val namelijk op de jongens met een heel hip kapsel.
smile.gif
.Net als jouw oude kapsel, dat was pas cool.

Tot mijn grote verdriet moet ik vastellen, dat ik nu andere rokkenjager moet gaan opzoeken.
mad.gif
mad.gif
 
Zie je, Juan? Dat wat Martina zei heb je ook al van me gehoord...
Maar ok, het groeit weer aan. Of wil je dat regelmatig maaien?
smile.gif
 
Bovenaan