Juan! Wat doe je?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Je kan altijd nog een pruik kopen als je weer even "de oude Juan" wil zijn en de gebroken harten wil lijmen :-) Je hebt ze zelfs in verschillende kleuren, vormen en maten (de pruiken dan he)!!!!
 
Geen pruik ,Daniel. Met een beetje fantasie en vakmanschap kan goeie kapper Juan nog altijd aanpassen zoals onderstaand top-model.
 

Bijlagen

  • 11904-8349-12a.jpg
    11904-8349-12a.jpg
    8,4 KB · Bekeken: 0
59.gif
wink.gif
monkey.gif
laugh.gif
smiley20.gif


Nou Juan, dit word echt een heel hete Topic. Heel veel bekijks en heel veel reacties. Moet je toch goed doen.

Haha, hij is leuk martina.
 
ja, lieve Sas, jij hebt hem nog nooit in het echt gezien!
Maar qua kapsel en qua gekwek is mijn gans toch wel een echte Juan!!
grin.gif
grin.gif
 
Juan, ik zou maar uitkijken.

Karel Gott heeft in zijn vakantie een baard laten groeien. Het magazine Rytmus života heeft lezers laten stemmen (via SMS) en 73,3% heeft resoluut NEE gezegd tegen zijn nieuwe look. Hij kan het dus schudden.
mad.gif


Bron: Lidovky
 

Bijlagen

  • 11983-756.jpg
    11983-756.jpg
    23,9 KB · Bekeken: 0
Tot zover positieve reacties van vrienden en die magische krachten schijn ik niet verloren te hebben
smiley29.gif


Iedereen zegt dat ik er ouder en volwassener uit zie nu, terwijl ik juist van mening ben dat ik er jonger uit zie
tongue.gif
 
Misschien moet je een voor en na foto plaatsen hier op het forum en dan een poll of je er na de kapper jonger of ouder uit ziet. Want ik weet dus niet hoe je er voor die tijd uitzag maar als ik het van de dames hier begrijp was dat veeeeel leuker....
 
Veel leuker? Het was net een jungle. Je kon bijna de aapjes zien rondslingeren in m'n woeste haar.
grin.gif
 
kom op met die oude foto, ik ben wel nieuwschierig hou je er voor de metamorfose uit zag
Jelle (Marielle)
 
Jelle, dit is Juan voor zn metamorfose..

Zijn er trouwens nog meer mannelijke leden die hun nieuwe kapsel willen laten keuren op het forum?
 

Bijlagen

  • 12123-tease2.jpg
    12123-tease2.jpg
    19,5 KB · Bekeken: 6
Maar als ieder vrouwelijk lid hier haar kapsel gaat bespreken van voor en van na de behandeling, dan begint Pasqual weer te klagen dat er teveel Megabites in beslag worden genomen.
crazy.gif
 
Bovenaan