Janske Lazne

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Rick,
Stappen doen wij eigenlijk nooit in JL zelf maar als je even op de site kijkt die ik eerder gaf kun je ook een stadskaartje vinden met daarop precies aangegeven waar het kuuroord en andere uitspanningen zich bevinden. Over sfeer en kwaliteit zul je even posts van andere forum-leden af moeten wachten.
Hier ook nog de sites van het kuuroord en de gemeente
 
Kijk dat is ook gezellig!! Kan je bij dat tentje ook buiten zitten? Een Terras ofzo... Heb er zin in! Ga vrijdag weg!! We zitten in Horni Marsov, weet iemand hoe lang het duurt met de skibus om naar Janske Lazne te gaan? Of Pec pod, maar dat is geloof ik iets verder weg.
 
het ligt allemaal niet ver bij elkaar vandaan,hoelang je erover doet met de skibus weet ik niet.
en ja je kan met mooi weer buiten zitten
 
McMikey schreef:
We zitten in Horni Marsov, weet iemand hoe lang het duurt met de skibus om naar Janske Lazne te gaan?.
een kwartier tot 20 minuten.
Pec is idd iets verder, zal pm een half uur duren. ALS er tenminste een skibus naar Pec rijdt
 
Ok dat is mooi! Ik heb trouwens nog 1 vraagje... Ik heb gehoord dat in Janske Lazne (of in PEC, weet het niet meer) een Discotheek zit, maar omdat we dan wel wat willen drinken :proost: heb ik een vraag of er ook Taxi's rijden? En deze zijn neem ik aan niet zo heel duur!! Ik heb er zin in!!!
 
Zoals gezegd is er een leuk tentje halverwege de piste. Kun je ook buiten zitten, zelfs leuker dan binnen. Vorig jaar was dat te koud, maar nu moet het te doen zijn, met deze temperaturen. Met de slee kom je er ook langs; heel leuk om te doen trouwens dat sleeen! Beneden bij de gondel huren en dan een bospad nemen.
 
Bovenaan