Forummeeting – zaterdag 30 oktober in Amsterdam

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Erg jammer, maar het zit ons tegen; onze zoon heeft nu de waterpokken (dochter had 't twee weken geleden), m'n vrouw is nog aan 't bijkomen van een ingreep, dus ik moet maar beter thuisblijven en voor het gezin zorgen! Zo jammer, want het leek me een heel leuke manier om jullie nu 'ns in het echie te kunnen zien. Osud, osud. Nou, de kinderen zijn over zo'n 20 jaar wel het huis uit dus dan kan ik met iets meer zekerheid dan nu afspraken maken... In ieder geval: heel veel plezier, maak mooie foto's, laat iedereen minstens drie keer de Bosbaan op en neer rennen, en eet en drink van alles wat wordt meegebracht een aangenaam stukje zodat je morgen nog voelt wat je vanavond hebt gedaan!
bye.gif
 
En nog een "last minute" afmelding. Onze Esther heeft gisteren twee prikken gekregen, ze heeft koorts en ze blijft spugen en huilen dus het wordt ook niks voor ons. Ik vind het erg jammer want we hadden er echt zin in. Ik heb gisteren nog medovnik gebakken.
Nou tot de volgende keer, veel plezier en veel foto's maken!!
 
ben net thuisgekomen va de geweldige
smiley20.gif
meeting. Was echt errug leuk! Het was me een genoegen om iedereen te leren kennen. En nog heeeel erg bedankt aan de gastheer he!
worshippy.gif
worshippy.gif
worshippy.gif
 

pepo

† In Memoriam
.. ook ik wil de organisatoren en de gasten bedanken voor een leuk, goed verzorgd avond in ongedwongen sfeer.
.. i já bych rád poděkoval organizátorům a hostům za dobré pohoštění a pohodový večer.

[afbeelding]J:\DCIM\129CANON[/afbeelding]
 

Bijlagen

  • 32104-IMG_2927.JPG
    32104-IMG_2927.JPG
    209,9 KB · Bekeken: 6
MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS, MEER FOTOOS!!!!!!
 
OK wat ik mij nu afvraag is wanneer hebben we een forum meeting in Praag???? hahahahaha. Wie heeft er interesse misschien kunnen we iets opzetten.
crazy.gif
 
Meeting in Praha? Kom maar met een leuke nápad en plaats het op het Forum
smile.gif


Het was inderdaad leuke Forumdag. Het begon al 's middags met een wandeling. We waren met 7 personen. Daarna gingen we naar Marcela's huis, waar de ene na het andere forulid binnenkwam. Denk, dat we met iets meer dan 20 personen waren.

Ik heb een paar foto's (niet 'fotoos' Elke
grin.gif
) in de galerij geplaatst. Wie volgt
smile.gif
 
Jammer dat ik niet kwam,moest plots naar mijn schoonmoeder.Eerst dacht ik dat ik op tijd naar meeting kom,helaas het lukte mij niet.En nu zie ik foto's,hoe het daar gezellig was!Hopelijk volgende keer krijg ik meer geluk.
 
De blaren staan nog op mijn voeten, maar het was het weer dubbel en dwars waard. Pasqual, Jitka, Nicole en Dennis...bedankt voor jullie gastvrijheid!!
 
Voor mij was de eerste keer maar ik had het niet willen missen. Nogmaals bedankt Pasqual, Jitka, Nicole en Dennis en vooral ook moeder Marcela.
Het was geweldig. Tot de volgende keer.
 
Voor mij was het ook de eerste keer...ben erg blij dat ik er bij kon zijn! Bedankt, Pasqual en company!:)
Tot volgende keer?!
 
Het ziet er super gezellig uit op de foto's. Volgende keer ben ik ook van partij. Laat het wel wat langer vantevooren weten.
 
Meeting was echt super, iedereen was in een goede stemming, jammer dat ik naar huis moest vanwege de kinderen. Eten en drinken was ook heel lekker.
30.gif

Bedankt allemaal!
worshippy.gif



Laat de volgende meeting maar komen!
cheer.gif
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Er is trouwens na de meeting van iemand een plastic tas blijven staan. In de tas zit:

[*] Beige broek, merk Dockers
[*] Wit t-shirt, merk Bijnkorf - Basic

Wie oh wie staat er nu in de kou ?
 
Bovenaan