Forummeeting – zaterdag 30 oktober in Amsterdam

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik ben die avond wel in Amsterdam, maar voor iets anders, Halloween party.

T komt ook nooit uit voor mij
ooo.gif
 
Wat leuk, weer een forum meeting, helaas heb ik op 30 october al een verjaardag feestje gepland..
Volgende keer komen wij zeker!
bye.gif
 
Helaas,

Ik zou graag willen komen maar ik vertrek die dag voor 16 dagen naar Pelhrimov CZ. Volgende keer beter....

Groetjes Henk
 
Sandra schreef:
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Erik</font><hr />

Ik ben die avond wel in Amsterdam, maar voor iets anders, Halloween party.

T komt ook nooit uit voor mij
ooo.gif

Dan kom je toch 's middags!??!?

[/ QUOTE ]

te zien hoe iemand zijn dag gepland is...met wie hij allemaal rekening moet houden enz...?
 
Wat is dit jammer! Ik vond het vorig jaar bij Pasqual echt super en verheugde ik me op de volgende. Helaas vier ik de 30ste mijn verjaardag, dus kan niet komen. Heel erg jammer!!! Misschien heb ik volgende keer meer geluk...
 
Klara schreef:
Wat is dit jammer! Ik vond het vorig jaar bij Pasqual echt super en verheugde ik me op de volgende. Helaas vier ik de 30ste mijn verjaardag, dus kan niet komen. Heel erg jammer!!! Misschien heb ik volgende keer meer geluk...

Hallo Klara,

Niet treuren. Ik ga ook op die dag mijn 22 verjaardag vieren. Jammer dat ik daar niet kan gaan. Andere mensen leren kennen (heb nu hard nodig). Maar ja. Ik zal mijn mama zien. Misschien volgende keertje.

Kvetinka
 
Zoals ik je al schreef Pasqual kan ik helaas niet komen de 30-ste. Graag ontmoet ik iedereen op de volgende meeting. Julie die er wel komen: HAVE A GOOD TIME!!
 
Jammer dat de meeting op zaterdag de 30 is,want dat zit ik in tsjechie!!!Maar ik wens jullie heel erg veel plezier en misschien tot volgende keer
smiley20.gif
!!!pá pá
bye.gif
 
"PS. Vergeet je schone sokken of sloffen niet"

------------------------------------------------------------

Schone schoenen mogen ook?
monkey.gif

Sokken of sloffen staan niet echt goed bij een rok...
:-)
bye.gif
party.gif
 
Het moet er toch een keer van komen, maar helaas, ook de 30e al bezet. We gaan het gewoon de volgende keer plannen, neem ik meteen "kabat" mee.
yeah.gif
cheer.gif
 
Hee leuk... forummeeting !!!

yeah.gif


Ben net op tijd zo te zien
grin.gif

Nou, plaats mij maar op de lijst hoor, ik kom ook

Ciao,
David
 
Veel plezier allen a.s. zaterdag.
Helaas kunnen Lenka & ik er niet bij zijn... Volgende keer hopelijk meer geluk.
 
Ik meld mezelf en Marc ook nog aan, alleen kunnen we niet mee gaan wandelen (ik ga eind van de middag met collegas eten op die zaterdag).

Tot zaterdag!
bye.gif
bye.gif
bye.gif
 
Michal en Monika zullen vrijwel zeker naar de Meeting komen.
Dus die namen mag je ook aan de gastenlijst toevoegen.
cheer.gif
 
Leuk,weer een meeting!Als je nog plaats heb,kom ik graag met plezier,maar zonder Kees,die moet helpen bij kantine bij handbal.Hellaas kan ik ook niet mee gaan wandelen,kinderen hebben wedstrijden en dus moet ik mee.
Tot zaterdag?
bye.gif
 
Bovenaan