Forummeeting – zaterdag 30 oktober in Amsterdam

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Pasqual

Forumleiding
Administrator
VINDEN
meeting30okt.jpg



<h3>DE FOTO'S VAN DE MEETING KUN JE HIER VINDEN </H3>

De afgelopen weken hoorden we steeds vaker de vraag:
wanneer komt er weer eens een forummeeting?”.
Het is inderdaad al heel lang geleden dat we er een hebben gehouden en in de tussentijd zijn er weer veel nieuwe leden bijgekomen.
<h3><font color="CC6600">De hoogste tijd dus voor een nieuwe forummeeting!</font></h3>
cheer.gif


Het idee is als volgt:

We beginnen ’s middags met een leuke wandeling door het Amsterdamse Bos om vervolgens naar het huis van Marcela (mijn moeder) te gaan om daar gezamenlijk te eten en drinken.

De werkwijze is weer eenvoudig: iedereen neemt iets te eten of te drinken mee en het liefst iets Tsjechisch. Kun of wil je niet koken? Een biertje of slivovice gaat er ook altijd in!!

Kort programma:

[*] 15.30 uur - Verzamelen bij Grandcafé De Bosbaan in het Amsterdamse Bos
[*] 16.00 uur - Boswandeling voor degene die zin hebben, degene die geen zin hebben kunnen blijven zitten.
[*] 17.00 uur - Vertrek naar Marcela's huis.
[*] 18.00 uur - Lekker eten, drinken, praten, eventueel filmpje kijken of muziek luisteren.

WIL JE KOMEN? PLAATSEN ZIJN BEPERKT, DUS SCHRIJF JE NU IN!

Adresgegevens:

Grand Cafe de Bosbaan
Bosbaan 4 1182 AG Amstelveen
Tel: 020-4044869



<font color="blue">Een routekaartje en parkeerinformatie volgt... </font>

Nog vragen? Stuur Sandra of Mij even een PM of email naar info@tsjechie.net

PS: Vergeet je schone sokken of sloffen niet!!
monkey.gif




Tot nu toe komen:
Pasqual &amp; Jitka
Sandra &amp; Karla (mamma)
Dominika
Rudolf &amp; Eva
Radka
Marketa &amp; Bart
Zdenda
Miriam
Bartiku
Barbie
Maja en Jeroen
Pepo
Gabina
Vonky
Pavla &amp; Marc
Michal &amp; Monika
Pepa
Katus
 
Waarom vallen alle leuke dingen op 30 oktober? :-(
Ik zat echt vanmiddag nog te denken: ik wil wel eens naar zo'n forummeeting.
 
Hee Koen!
U Svejka heeft als enige tsjechisch kenmerk de naam, een paar plaatjes aande muur en Pilser Urguel (als je erom vraagt). Tegenvaller dus. Gewoon een derderangs kelder in een zijstraat van de Leidsestraat.
MAARrrrr..... plan van Pasqual is toppie! (vergeet niet trouwens, dat er zeer recent nog een meeting is geweest ... in Antwerpen..
59.gif
) Maar goed, deze in Amsterdam willen Marketa en ik niet overslaan! (is alleen even de vraag hoe laat we komen omdat ik die dag uit Spanje terukom)

enne Ralph: als je komt.. rgeef fles niet !
 
U Svejka heeft als enige tsjechisch kenmerk de naam, een paar plaatjes aande muur en Pilser Urguel (als je erom vraagt). Tegenvaller dus.

Vergeet niet die jukebox met Tsjechische muziek, de Tsjechische (part-time) medewerker en de Tsjechische klanten!
59.gif


Voor de rest moet je er niet veel bij voorstellen.
In de fotogalerij bij de 'Forummeetings' kun je zien hoe het er uitziet. Oordeel zelf
koffie.gif
 
Pasqual schreef:
De afgelopen weken hoorden we steeds vaker de vraag:
wanneer komt er weer eens een forummeeting?”.
Het is inderdaad al heel lang geleden dat we er een hebben gehouden

Pasqual, de vorige meeting was 2 weken geleden!
ahum.gif

Ben je zo verslaafd aan feestjes?
grin.gif
 
Oei-oei, ga nu toch eens mijn best doen; hetzij overdag en dan neem ik één van de kinderen mee als 't lukt; kan ik jullie toch even zien allemaal. En anders later 's avonds (kan ik nog om 20.30 u aan komen zetten), als we oppas hebben kunnen regelen. Dus mag ik een plaatsje reserveren?
 
Ik wil ook graag komen. Ik weet nog niet, of dat 's middags gaat lukken i.v.m. oppas en bereikbaarheid, maar 's avonds na 18 uur lijkt me dat mogelijk.

cheer.gif
 

pepo

† In Memoriam
Ik wil ook graag mee doen, als er nog plaats is. En wie uit Alkmaar en omgeving wil meerijden?
 
Mijn moeder (54) komt waarschijnlijk ook mee. Niet dat het er heel veel toe doet, maar komen er nog meer personen rond deze leeftijd?
 
Bovenaan