Forum meeting in BRNO ?

  • Onderwerp starter Deleted member 495
  • Startdatum

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

D

Deleted member 495

Guest
Beste Stijn, Johan, Peter en wellicht andere mensen uit Brno en omgeving. Het lijkt me leuk elkaar binnenkort te ontmoeten in de Amsterdam Grill Bar in Brno. Gabina heeft dit reeds voorgesteld, echter zij kan pas ergens in Mei. Het lijkt me tof om alvast een voorproefje te hebben.
De komende 2 weken zit ik in NL en heb dus geen tijd (jullie zullen me dan ook even niet op het forum tegenkomen). In de periode van 20 mei tot 1 april heb ik tijd. Daarna van 15 april tot begin Mei.
Graag jullie reactie, voorstel van datum, goedkeuring locatie en invulling van de dag/avond
 
Robert schreef:
In de periode van 20 mei tot 1 april heb ik tijd.
smiley29.gif


Ik heb al mijn voorstel gedaan (12-05 tot 30-05) . Ik zou leuk vinden om Nederlanders die in Brno wonen te ontmoeten.
 
D

Deleted member 495

Guest
Dit zou een voorpoefje kunnen zijn om de meeting in Mei !
 
Ne ne ne, v Brně, většina tady bydlí v Brně, a jinak ja nechcu cestovat do Prahy, vitejte v Šalingradu a dejte si dobry hrnek Starobrna.. Haha..
Prik een datum en dan spreken we af..
 
D

Deleted member 495

Guest
Wat denken jullie van vrijdag 26 of zaterdag 27 maart ? Tijdstip nader in te vullen.
 
Ja goed, ik kan op beide dagen, en zal deze vrij houden.

Ale buhozel, nemuzeme si dat grigle Starobrna, v Amsterdamu Grill Baru maji jenom Budvar a heineken...
 
D

Deleted member 495

Guest
Ik moet even bekijken hoe het zit met bus en treinverbinding op die dagen. Ik wil namelijk wel een borrel drinken en kan dus niet rijden. Overigens mijn vrouw komt ook mee, dus er kan ook tsjechisch gesproken worden (voor de liefhebber).
 
D

Deleted member 495

Guest
Ik heb de busverbinding bekeken. Vrijdag is voor mij het beste. Ik ben dan rond 18:25 in Brno en vanaf het busstation moet ik dan nog naar het cafe komen. Terug gaat er een bus om 1:20, dus we hebben alle tijd. Lijkt me leuk om jullie in het echt te ontmoeten en ik ga ervoor. Jullie ook ? Zullen we dan de datum op vrijdag 26 maart houden, tijdstip rond 19:00 uur ?
 
Hoi Robert,

Helaas, vrijdag ben ik (nog) niet terug in Brno, ik kom vrijdag-avond pas rond 24.00 aan in Brno (na 3 weken Roemenie). Wat mij betreft zou zaterdag misschien kunnen - alleen dan is er ook in Brno het jaarlijkse Festival van de Europese Film (10 daags festival, met i.i.g. ook 2 NL films. Dus ik ben bang dat ik tot de mei-bijeenkomst moet wachten.
 
D

Deleted member 495

Guest
wat te zeggen van April ? Vrijdag 23 bijvoorbeeld ?
 
Dan ik ben ik alweer weg (voor mijn volgende Roemenie-trip). Deze paar maanden zijn echt een ramp voor mijn sociale leven, ik hoop dat het vanaf mei beter wordt...
 
D

Deleted member 495

Guest
Als ik de busverbinding op zaterdag bekijk, kan het wat mij betreft dus ook op zaterdag 27 maart. Zelfde tijd. Dus zullen we dan die termijn aanhouden als definitief ?
Nu maar afwachten wie er allemaal zullen komen. Nemen jullie nog iemand mee, of kom je alleen ?
 
Maakt mij niet zoveel uit, ik prefereer wel liever einde maart dan april en in het weekend schikt mij ook beter..
 
D

Deleted member 495

Guest
Ok Stijn. Zijn we dus met 4 (jij, Peter, ik en mijn vrouw). Wie komt er nog meer ?
 
Hoi Robert,

ik doe mijn best, het hangt er deels vanaf voor welke film (Europese filmdagen - zie ook elders op het Forum) mijn vriendin inmiddels kaartjes heeft gekocht. Ik zal i.i.g. mijn best doen, en wellicht komt Marta (mijn vriendin dus) wel mee - al is ze (net als ik trouwens) niet echt gek op (te) rokerige kroegen.

Hoeplijk tot de 27e.
 
Bovenaan