Camping Lisci Farma - Vrchlabi

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Re: camping Lisci-Farma

das mooi!!!
cheer.gif

ga je dit jaar weer of nie?!
crazy.gif

ik hoor het wel...

bye.gif
Anne
 
Re: camping Lisci-Farma

wij gaan er dit jaar niet heen, we gaan naar een camping bij praag. maar als je 's avonds naar het kampvuur gaat op lisci farma kom je cker weten wel aan de praat, want na een uur of 11 is het bijna alleen maar jongeren daar!! heel veel plezier daar!! t is er echt super!!

doeii
bye.gif
 
Re: camping Lisci-Farma

benthe schreef:
Hallo,
Wij een gezin van 5 personen, 3 zoons van 18,12 en 9 jaar, gaan voor de tweede keer naar tsjechie. Wij gaan van 25 juli tot en met 12 augustus naar Lisci Farma. We hebben er ontzettend veel zin in en zijn benieuwd welke leden van het forum ook in die periode gaan. Groetjes, Benthe.
 
Re: Camping Lisci-Farma

nou, wij zijn er even geweest...en we zijn niet positief over deze camping! we hebben er dan ook niet gestaan. Om 10 uur moest je stil zijn, alles kost geld...zelfs de tafeltennistafel!!! je staat hutjemutje op elkaar ga zo maar door. Verder ziet het er wel verzorgd uit...

groetjes Anne
 
Camping Lisci Farma in Vrchlabi

Wij willen met onze 2 kinderen van dan 4 en 6 naar deze camping toe in de zomervakantie.
Ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen van andere mensen over de omgeving en de camping en eventuele mooie staanplaatsen.
Ook vraag ik mij af of ik via internet rechtstreeks moet boeken of via vacansoleil.
Alvast bedankt.
 
Lisci farma is een leuke camping je betaald iets meer maar daarvoor heb je ook een reume plaats,ok het zwembadje is goed. Als u nog meer info wilt ze heebben een goede site. Reserveren is op deze camping aanteraden
 
Camping Lisci Farma in Vrchlabi

Wij willen deze zomer naar deze camping toe maar ik vraag me af of ik zal reserveren via vacansoleil of gewoon via internet de site.
Weet iemand ook een mooie staanplaats op deze camping?, we gaan met de caravan en 2 kinderen van 4 en bijna 6.

Bedankt Andrea

Wie kan mij iets vertellen over de kampeerplekken op deze camping, en wie weet er een mooi plekje.
Wij willen half juli gaan met de caravan en 2 kinderen van 4 en 6.
Bedankt.
 
O

Otto

Guest
Camping Lisci Farma in Vrchlabi

Ik ga dit jaar in mei (voor het eerst) kamperen in Tsjechië.
Het wordt Lisci Farma in Vrchlabi, in een bungalowtent van Vacancesoleil.
Wie heeft er ervaring met kamperen aldaar, in de maand mei ??
Tot nu toe in dezelfde maand in Italië geweest, lekker weer dus, maar...... hoe is dat in en rond het Reuzengebergte ?????

Otto.:confused:
 
Wij zijn een paar keer in mei en juni in Tsjechië geweest, en onze ervaring is dat het weer beter is dan in Nederland, dus warmer, minder regen en haast geen wind.
 
Het kan, vooral in begin mei, 's nachts behoorlijk koud zijn. Vorig jaar reden wij op 8 mei terug en had het gesneeuwd. Overdag loopt de temperatuur behoorlijk op.
 
O

Otto

Guest
Wij arriveren op 10 mei....... truien meenemen dus ??

Dit geeft weer hoop...... !
Dank voor de reactie.
 
Het kan heel erg verschillen!
Ik ga zelf ook altijd eind april begin mei 2 weken naar Praag.
Ik heb wel eens 25 graden mee gemaakt en warmer maar ook tussen de 10 en 15.
 
Camping Lisci Farma in Vrchlabi

Wij gaan eind februari naar de camping Lisci Farma in Vrchlabi, met de camper. We gaan op wintersport:cheer: en hebben er erg veel zin in! We willen graag weten wie daar ook heen gaan, of wie er geweest zijn en met ons hun ervaringen willen delen. Twee van onze kinderen gaan mee (meisje 17 en jongen 8 jaar). We zijn erg benieuwd. Of heeft er iemand een betere suggestie?

Thanks Roland en Marjolijn.
 
Wij zijn twee jaar geleden naar deze camping geweest, en we hebben twee geweldige weken gehad. Mooie ruime camping (we hadden een tent van VacanceSoleil), en de sanitaire voorzieningen waren prima.
Verder zijn er ontzettend veel Nederlanders, dus voor mensen met kinderen is dit een ideale camping.
Het zwembad is aan de kleine kant, maar dat is volgens mij niet kleiner dan het zwembad van Euro-Air (daar hebben we nog even gekeken, maar waren blij dat we daar niet stonden!!).
Het is er heel gezellig, vriendelijk personeel, en je kunt er van alles doen. Tennissen, trampoline, voetbal, grote speeltuin, zwembad, tafeltennissen, poolbiljart, speelautomaten, fietsen huren.
In de zomermaanden is er in de Fox-Saloon elke week minimaal twee keer iets te doen.
Je kunt er broodjes bestellen voor de volgende morgen, en die worden lekker vers gebakken. En het is Tsjechie, dus kost het ook nog geen 'drol'.
Het enige nadeel (je leert er uiteindelijk mee omgaan) was het bestellen van patat in de Fox-Saloon. Ze hadden daar toen 1 friteuse, zo'n huis-tuin-en-keuken model zoals we die thuis ook kennen. En daar werd al het patat in gebakken. Dus bij veel vraag, duurt het dus ook heel lang voordat je patat krijgt. Maar die wachttijd kun je prima opvullen met het drinken van pivo.

Eindoordeel: cijfer 8,5 :bloem:
 
Hallo Roland en Marjolijn.
In de winter is het natuurlijk anders dan in de zomer. We hebben in de Meivakantie op de camping gestaan. Prima camping, goed sanitair. In het hotel kun je goed eten, zelfs ook ontbijt, heerlijk. Je kunt ook broodjes bestellen.
In de winter zijn we in een huisje in Vrchlabi geweest. We gingen met de skibus vanaf de camping naar de Spindleruv Mlyn. Dit is een mooi skioord maar wel erg druk. Het werd georganiseerd door een Nl reisorganisatie. Ik weet niet of dat nu ook nog zo is. Veel plezier alvast. Wij gaan overmorgen naar Rokytnice nad Jizerou. Heerlijk.
Groetjes Margriet
 
Camping Lisci Farma in Vrchlabi

ik ben 4x op de camping geweest, maar er staat ook een hotel op de camping, nu willen we dit jaar weer met wat vrienden daarheen, en in het hotel. weet iemand hoe dit hotel is? vooral of het er schoon is...gaan er meer jongeren van onze leeftijd naar deze camping? wij zijn 21, 21, 19 en 18 jaar!
 
Vlak bij in Vrchlabi vind je een Plus, een Lidl en een Pennymarket. Kun je heel goed booschappen doen.:)
 
Camping Lisci Farma in Vrchlabi

Hallo wij hebben deze komende vakantie op camping Holiday park lisci farma besproken. We gaan met twee gezinnen voor het eerst naar Tsjechie. Met kids van 11 tot 15 jaar.
Mijn vragen zijn:
Heeft iemand tips als je voor het eerst gaat.

Kan iemand mij vertellen of de camping geschikt is.

Of je bepaalde dingen beslist niet vergeten moet als je naar Tsjechie gaat.

Ik hoop op goeie tips en antwoorden dan kunnen we met een gerust hart op pad.
Alvast bedankt GjB :)
 
Wij willen deze zomer naar Tsjechie en hebben de volgende accommodaties gevonden, waar we misschien heen gaan.
***** en Holiday Park Lisci Farma. Op beide hebben ze een hut of chalet, aangezien we geen caravan hebben.:snotter:
Nu ziet het er op de site allemaal wel erg leuk uit, maar is dat ook zo?!?
Is er iemand van jullie die hier misschien geweest is en foto's heeft?
Zou je ons dan aub kunnen adviseren of we er verstandig aan doen om hier heen te gaan?:ahum:

Jolanda
 
Bovenaan