Camping Lisci Farma - Vrchlabi

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Na veel overleg wordt onze vakantiebestemming 2004 camping Lisci-Farma wie o wie heeft er leuke ervaringen met deze camping en zeker zie ik graag reacties als het over de jeugd gaat van de leeftijd 15 t/m 18 jaar
groetjes marjoleine
yeah.gif


www.liscifarma.cz
 
Re: Camping Lisci Farma en omgeving

Prima camping, ik heb er zelf ook gestaan afgelopen winter.
Alleen het kerstdiner op 24 december om 19.00 uur moet je echt overslaan. Het is veel te duur CK 500 en je krijgt er echt niets voor. Spreek iets af in het stadje, maar eet niet op de camping. Helaas moesten wij onze vakantie afbreken wegens armbreuk van mijn schoonmoeder, oude en nieuw hebben wij daardoor niet in Tsjechie doorgebracht maar van deze avond verwacht ik ook niet veel goeds.

Jan
 
Re: camping Lisci-Farma

prima camping,met een nederlands talige leiding.er is wel een zwembad maar erg klein het dorpje is heel gezellig en in de buurt is zat te zien.je moet zeker naar de rotsen formaties gaan kijken.disco is in het dorp is met de taxi goed en goedkoop te doen.onze kinderen hebben zich goed vermaakt.
jan
 
Re: camping Lisci-Farma

Hoi Marjoleine,

wat grappig: wij denken er ook aan om komende zomer (2004) naar camping Lisci-Farma te gaan, met onze jongens van 15 en 18 jaar!
Ook wij zijn dus benieuwd naar de reakties op jouw vraag.
In welke periode gaan jullie?
Verder: kan iemand me vertellen of het zinvol / noodzakelijk is om er te reserveren (2e helft juli)?
 
Re: camping Lisci-Farma

Hoi Marjoleine,

Wij hebben vorig jaar ook op lisci farma gestaan.Kan het je echt aanbevelen. Het zwembad is wat klein, maar in de wijde omgeving , zeg maar in een straal van 25,30 km is heel veel te zien. Een echte aanbeveler is of zijn de rotssteden, Je moet wel van wandelen houden. Kortom een schitterende natuur en cultuur. Wij gaan zelf dit jaar ook weer naar lisci farma. De camping was ons goed bevallen, een tip! neem geen plek onder de bomen of direct grenzend daar aan. Als het nl. heeft geregend kan het op die plaatsen erg drassig zijn. Wij gaan overigens in augustus.
Groetjes,

Arnold
 
Re: camping Lisci-Farma

hoi arnold
bedankt voor je mailtje door mijn verhuizing ben ik een tijdje niet op internet geweest wij gaan 10 juli dus vroeg wij zijn verleden jaar op camping horni plana in zuid bohemen geweest best wel veel regenbuien gehad dus nu maar hopen op beter weer dan zijn de plekken ook minder drassig
groetjes marjo
 
Re: camping Lisci-Farma

wat ik jammer vind van lisci farma is dat het zo'n dure camping is. rijdt een paar kilometer door en je staat veel goedkoper en ook erg gezellig.
smile.gif
 
Re: camping Lisci-Farma

wij zijn ook op lisci farma geweest voor de jeugd is het een geweldige camping maar wij zijn volgend jaar zonder kinderen dus dan hoeft deze camping niet voor ons.
wij waren rond de tijd van 10 juli het was er erg koud maar dat kon de pret niet drukken en ik heb je verslag gelezen van camping de bongerd bedankt
groetjes marjo
 
Re: camping Lisci-Farma

mvKnijff schreef:
Hallo,

Ik ben erg benieuwd wie er deze zomervakantie naar camping Lisci Farma gaan.
Wij zelf gaan in de periode 16 juli tot 8 augustus.
'Wij hebben altijd ontzettend veel plezier met een steeds groter wordende groep mensen en hopen deze zomer wederom veel te lachen en zingen.
Goeie moppen dus zeer welkom bij de Foxsaloon op de camping.
Ik ben benieuwd.

Groetjes Monique
 
Re: camping Lisci-Farma

Hallo Monique, ja ook dit jaar gaan mijn dochter en ik weer naar Lisci Farma. Wordt al weer voor de vijfde keer. Ik heb afgelopen week al weer de rekening van de reservering binnen gekregen. Dominika was deze keer heel snel ... hihihihihi ... Wij zijn er van 19 juli t/m 17 augustus. Enne de lol bij de Fox ... zal wel weer als vanouds worden.
Groetjes en wie weet tot ziens ...
Emile
 
Re: camping Lisci-Farma

Als ik zo de berichten over Lisci-farma eens lees, is dit precies wat wij zoeken !! Alleen op de site staat vermeld dat er alleen trekkershutjes te huur zijn en geen bungalows ofzo. Weet iemand of er wel tenten (rent-a-tent of zoiets) staan die te huur zijn ??
 

Freddy2005

† In Memoriam
Re: camping Lisci-Farma

Bouwertje, we lossen hier precies een puzzel op; eens alle stukjes aangebracht zijn heb je het maar af te maken. Als de hulp uit diverse hoeken komt gaat het nog zo snel...
Leuk hé !!!
smile.gif
 
Re: camping Lisci-Farma

Maar we puzzelen nog ff verder, we zijn er nog steeds niet helemaal uit !! Maar de hulp van dit forum is inderdaad van onschatbare waarde !!!
35.gif
35.gif
35.gif
 
Re: camping Lisci-Farma

Dag Bouwertje,

Heb je al een onderkomen gevonden.
Je kunt ook nog vodatent proberen.
Hebben wij vorig jaar een bungalowtent van gehuurd.
Was echt perfect.
Volgens mij www.vodatent.nl
 
Re: camping Lisci-Farma

Hai Emile,

Ik ben lange tijd niet op dit forum geweest vandaar mijn late reactie.
Wij gaan nu voor de derde keer.
Als ik naar de foto kijk, herken ik jou niet.
Wij zijn vrijwel iedere avond in de fox saloon te vinden met een groepje mensen.
Mijn man Ton verteld altijd de moppen, misschien zegt jou dat iets.
Afijn alvast goede reis, prettige vakantie en misschien tot in juli.

Hartelijke groet, Monique
 
Re: camping Lisci-Farma

deze is camping is echt heel erg leuk!! ik ben er geweest toen ik een jaar of 14/15 was, we hadden een zeer leuke club daar, er waren veel nederlanders, en de plaatselijke bar was erg leuk!!! (bar van het hotel van d ecamping)

Echt super!!!!
 
Re: camping Lisci-Farma

Hai Amique,

Ga je nog steeds naar Lisci Farma op vakantie?
Wij gaan dit jaar wel weer.
Het is inderdaad gezellig.
Moet je natuurlijk wel zelf voor zorgen.
Ik heb vernomen dat de foxsaloon(bar naast het hotel 2 keer zo groot geworden is.
Dat scheelt wel.
Het stond altijd vol, ook buiten de bar.

Groet, Monique
 
Re: camping Lisci-Farma

hallo mensen,

ik ga dit jaar naar deze camping en mijn vraag is of er nog meer mensen van mijn leeftijd komen...ik ben 16.
als jij zo iemand bent...kan je mij dan mailen?

Groetjes Anne
 
Bovenaan