Camping Lisci Farma - Vrchlabi

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Camping Lisci Farma

We hebben de afgelopen drie zomers op camping Lisci Farma gestaan, samen met twee zoons (nu 19 en 17). Ze hebben zich daar geweldig vermaakt. Er is heel veel oudere jeugd op de camping waarvan velen ook al jarenlang komen. In Vrchlabi is een disco, op de camping is muziek en een kampvuur en in de buurt is heel veel te doen, van zwemmen tot en met op grote steppen van de skihellingen afgaan.
Bovendien kun je in de omgeving uitstekend fietsen en wandelen en zijn er veel goede restaurants en leuke terrasjes. Alle routes zijn uitgebreid bewegwijzerd. Bovendien kun je goed en goedkoop met de bus naar allerlei bestemmingen komen.
Het sanitair op de camping oogt wat antiek maar verder is het er prima. Tot mijn verbazing wordt er hier wat gemopperd op het personeel, daar hebben we nooit problemen mee gehad. Maar je moet niet vergeten dat je hier te gast bent.
In de stad zijn veel leuke winkels en er zijn genoeg supermarkten. In het centrum is zelfs een hele luxe supermarkt. Kortom, wij vinden dit aan aanrader.
 
Op de weg vanuit Vrchlabi naar Janske Lazne kom je vlakvoor Janske Lazne
de kabelbaan naar de Cerna Hora tegen. Daar kun je ook deze steps huren.
Sonja.
 
Camping Lisci Farma

Ik heb ergens gelezen dat je hier voor alles nog moet bijbetalen. Kan er mij iemand zeggen hoeveel het is voor warm water bij de douches, inkom speeltuin, (zwembad misschien ook?), reserveringskosten voor campingplaats?
Alvast bedankt!
 
Na twee weken lang allerlei camping websites bekeken te hebben eindelijk de knoop doorgehakt.
Wij (3 volwassenen en twee kindjes van 2 en 4) gaan van 28 juli tot 19 augustus naar Lisci Farma! Als ik alle reacties op dit forum nog eens nalees denk ik dat we er een heel leuke tijd gaan hebben.

Het is voor ons allemaal de eerste keer Tsjechie dus als iemand nog bruikbare tips heeft horen wij die graag :)
 
Chermily, met de zoekfunctie ("Vrchlabi" intypen) kan je heel wat wetenswaardigheden vinden op het forum. Daar kan je ook eventuele verder vragen kwijt; bewaren we dit topic voor info over de camping, OK? Alvast veel vakantieplezier gewenst! ;)
 
Camping Lisci Farma

Wie kan mij meer vertellen over camping Lisci Farma. Wij hebben de site bekeken en zijn enthousiast en we zijn dan ook zeer :fluit: benieuwd naar reacties/meningen over deze camping.
 
Hallo Ossie, als je "Lisci Farma" rechtsboven bij "zoeken" intikt krijg je aan informatie meer Lisci Farma dan je lief is!!

Succes.

Het is natuurlijk wel zo, dat je elke vraag waar je geen antwoord op kan vinden mag stellen hé, er is altijd wel iemand die reageert. :D
 
Nou Corrie, misschien kan je me aan het volgende antwoord helpen: we gaan met 2 gezinnen waarvan de mannen graag vissen. Nu hebben we gezien dat je in het meer bij het dorp kan vissen maar alleen met vergunning, enig idee wat die vergunning kost en waar je die dan kan aanschaffen?

Alvast bedankt!

Corina
 
camping Lisci farma

Hallo,mensen van dit forum
Wij gaan dit jaar weer naar tjechie en wel naar de camping lisci Farma voor de eerste keer op deze camping.
Ik heb al een optie gedaan .Maar ik wil heel graag van iemand weten of iemand een plattegrond heeft van de camping plaatsen.
Ik kan het nergens vinden.Ook niet op hun site.
We kunnen namelijk een plaats zelf kiezen maar ja zonder plattegrond gaat dat moeilijk.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen .
Alvast bedankt.

Groetjes nann
 

Freddy2005

† In Memoriam
nann schreef:
...Maar ik wil heel graag van iemand weten of iemand een plattegrond heeft van de camping plaatsen.
Ik kan het nergens vinden.Ook niet op hun site.
Je kan mischien de luchtfoto van de camping gebruiken via mapy.cz en daarop een plaats aanduiden. Succes.
 
Bedankt Freddy!!
Ik zal er gebruik van maken.
Je hebt me al eens eerder goed geholpen vorig jaar.:clap:
G Nann
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Nann, mijn zus Margret (ook lid van dit forum, dus je kunt haar ook eventueel pm-en) heeft een keer op de camping gestaan. Zij mochten ook zelf een plaatsje uitkiezen vooraf en hebben gekozen voor een grote plaats, daar hadden ze tijdens hun vakantie absoluut geen spijt van, je betaald er een klein bedragje extra voor, maar je hebt niet gelijk je buren tussen je tentharingen staan, misschien een ideetje, hoe zij aan de plattegrond kwam weet ik niet, volgens mij had ze die opgestuurd gekregen. Ik heb er hier 1 voor me liggen, mar ik heb geen idee hoe ik die in moet scannen, ik kan vanavond eventueel om assistentie vragen, als je interesse hebt. Het gaat om de plaatsen 400 t/m 421. Maar ik denk als je ze een mail stuurt met de vraag om een plattegrond, dat ze je die zo sturen. Email is info@liscifarma.cz Succes en een fijne vakantie alvast!
 
Hallo,
Bedankt voor je tip daar heb je wat aan .Ik denk dat ik ze maar even een mailtje stuur en om een plattegrond ga vragen.
En is het hun goed bevallen de camping?
Gr NAn
 
Bovenaan