Camping Kovarna - Cervena Recice (Pelhrimov)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ja daar kan ik , mij iets bij voorstellen met veel sneeuw wagen wij ons dan ook niet aan deze weg. We wachten nu al een hele tijd maar eindelijk begint de sneeuw dan toch te smelten en kunnen we weer aan de gang. Misschien in de toekomst dat we ook in de winter open gaan maar voorlopig houden we het bij een zomer camping. Als jullie kunnen dan is het echt mooi om in de zomer langs te komen het is dan misschien nog wel mooier dan in de zomer. Wij hebben het in 2004 gekocht en genieten nog steeds van de mooie omgeving. Mijn kinderen ( 2 en 4 ) verheugen zich ook al weer op de zomer op de camping en willen nu al het bos in frambosen en bramen zoeken maar ja .. die sneeuw he
 
Wij zijn net terug van drie weken Camping Kovarna en vonden het te gek. Het was voor ons de eerste ervaring met Tsjechie, en zeker niet de laatste. Wat een een heerlijke ongedwongen sfeer, wat een schitterend zwembad. Bij droog weer iedere avond kampvuur; moet alleen de jeugd wel even hout gaan sprokkelen. Maar dat is geen probleem, Martin leent graag een zaag en bijl uit. De omgeving is ook prachtig. Nu ben ik benieuwd wat de anderen er van vinden.
 
idd een mooie camping....wij zijn afgelopen nacht terug gekomen van 2 weken Kovarna (of wat twee weken hadden moeten zijn, maar wat vanwege problemen met de heen reis voor mij 1,5 week werd:snik: )
maar het was zeker de moeite waard.....we kijken nu al uit naar volgend jaar:D
 
Camping Kovarna ...... Wij hebben hier erg genoten, vooral van de rust en de stilte. Omdat je zo in de natuur bent hoor je zelfs de auto's niet meer.
Bijzonder aardige en behulpzame campingeigenaar met zijn vrouw. Deze camping is zeker een aanrader. Vanuit de camping zijn er in een straal van 50 km voldoende mogelijkheden voor leuke uitstapjes. Schoon sanitair en een mooi zwembad.
Je zit in een streek die niet zo toeristisch is en waar je niet zoveel nederlanders ziet wandelen. 's Avonds kampvuur aangestoken door degene die het brandhout hebben opgehaald. Het kampvuur is bij de ingang van de camping zodat de geluiden 's avonds niet hinderlijk zijn voor de mensen die al slapen.
 
Heerlijk

Onze kids (en wij dus ook) hebben zich prima vermaakt. We zouden 's zondags na 2 week weg en nog een weekje elders kijken, maar dit werd niet toegestaan door de meiden.
Een heerlijke camping, er heerst een echte gezinssfeer, de omgeving is prachtig. We komen denk ik nog wel eens langs. Martin en Macha, veel geluk met kleine Syenna en de camping!
 
Hartelijk dank voor dit bericht! Wij waren al benieuwd wat ze ervan gemaakt hadden!;) Toen wij weggingen (21 juli) was ze nog zwanger, dus wij wisten nog niets.
Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar. Dat wordt onze 3e keer Camping Kovarna.:)
 
Syena

Het is overigens een meisje en ik heb haar naam verkeerd gespeld ook nog, :?: hieronder het bericht in het gastenboek van de site:

Hoera !!!! Eindelijk bericht voor alle campinggasten die dit seizoen met ons meegeleefd hebben. Op 12-8 is dan eindelijk onze dochter geboren. Ze heet Syena en woog 3640 gr. We zijn na een paar dagen ziekenhuis al weer op de camping en het gaat prima met ons beide. Bedankt iedereen voor alle interesse en zorgen en natuurlijk alle cadeautjes en kaarten die we gekregen hebben. groeten van Martin en mascha en natuurlijk xana, cheran en Syena van der Schuit
 
  • Leuk
Waarderingen: Baan
Het ziet er echt goed uit! Wie weet gaan wij volgend jaar daar ook naar toe.Van die "natuurbaden"ben ik niet zo gecharmeerd en dit ziet er spik en span uit! :D
 
Het was inderdaad een leuke camping, niet groot wel gezellig. Er is een wasmachine, ff denken:denk:, 125 kronen en dan doet zij de was voor je.
Het is er echt heerlijk rustig!!
 
Vanaf mei 2011 hebben we eindelijk ons prachtig chalet( 4-6 pers.) klaar voor de verhuur.

Voor meer informatie zie de website.
 
ja dat klopt we zijn nu aan het schilderen , schoonmaken en dan gaan we de keuken plaatsen en kunnen we gaan inrichten. Alles is dus helemaal nieuw en wordt vanaf mei verhuurd
 
net weer terug van twee heerlijke weken op camping kovarna, dit was onze 8e keer daar en zeker ook niet de laatste. er komt ook steeds meer bij, nu is o.a nieuw de snackhoek waar je friet/hamburgers/fricandellen en zelfs bitterballen kan krijgen. ook is er inmiddels een buiten en een binnenbar en bakken ze nu hun eigen heerlijke broodjes. en ook niet te vergeten kan er zelfs met grote sportevenementen oid op groot scherm gekeken worden, wij hadden het geluk zo een klein stukje van de OS mee te krijgen. kortom genoeg verbeteringen om voorlopig weer in de mei en de zomervakantie richting Cervena Recice Camping Kovarna te vertrekken.
 

kuurgast

Donateur
Die zijn er wel maar dit is een Nederlandse camping ,er zijn mensen die niet zonder hun bitterballen en frikandellen kunnen op vakantie. ;)
 
camping is nog steeds knus, en het is in de avond zowel bij het kampvuur als aan de bar bij de pingpongtafel super gezellig, maar je moet wel van gezelligheid houden
 
Nee, dat zeg je verkeerd, je moet van DIE gezelligheid houden, want jij gaat mij niet vertellen dat ik niet gezellig ben!!
;)
 
Bovenaan