Aquaparken en zwembaden

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Tabe

† In Memoriam
In Klatovy is inderdaad een overdekt zwembad. Een zwembad zoals in Nederland van de jaren 60 van de vorige eeuw. Dus baantjes trekken gaat, maar voor de rest is het niets bijzonders. Een beter zwembad is in Horazdovice. Nieuw, met glijbanen etc. Dus iets moderner.
 
Ik ben afgelopen zomervakantie in hotel Babylon geweest in Liberec...
Een heel mooi zwembad, met hele leuke donkere grotten.... sowieso is Babylon een aanrader je kan er een hele dag je amuseren voor maar weinig geld!
 

kuurgast

Donateur
BOR315e86_142648_9547976.jpg


In April gaan de deuren van het nieuwe Aquapark in Brno Kohoutovice open.

Bron:idnes.cz.

ps : onderaan dit artikel staat een verwijzing naar nieuw zwembad in Lužánkami.
Dat zwembad moet in 2013 open gaan.
Verder kan ik het niet goed vertalen.
Dus als iemand hier meer aan kan toevoegen,alvast dank.
 
Horazdovice vonden wij idd ook een leuk zwembad.

Bij Mlade Buky is een fantastisch mooi natuurbad, maar enige tijd geleden zagen we dit op internet te koop staan, dus hoe het nu zit?:confused:
 

Ad Verschoor

Donateur
Omgeving Tyn nad Vltavou

In begin mei zijn wij met kinderen en 6 kleindochters in Tvetec vlakbij Tyn nad Vltavou.
Helaas heb ik in al deze opgaves niet zo snel een mooi zwembad of subtropisch bad kunnen vinden in die omgeving of het zou Brno moeten worden.
Wie kan mij helpen in een straal van pakweg 50-70 kilometer ?
Alvast bedankt voor jullie meedenken. :top:
 

Ad Verschoor

Donateur
C.P. Bedankt voor de snelle reactie. :top:
Ik zie daar echter alleen maar buitenbaden en een zwemstadion voor wedstrijden.
Niet echt iets als vermaak voor kinderen.
Ik hoop dat je iets weet waar ik mogelijk over heen gekeken heb.
 

Ad Verschoor

Donateur
Tyn nad Vltavou

Freddy 2005. Het lijken me prachtige zwembaden.
Ik probeer (gelet op periode 1e week van mei) iets aardigs binnen te vinden.
In Tabor (natuurlijk veel dichterbij als Brno, ik bedoelde namelijk Tabor) is ook binnen zwemmen mogelijk, maar mijns inziens weinig speels voor kinderen.
 

Ad Verschoor

Donateur
Freddy,
Jij wijst me op het zwemstadion waar ik het eerder over had.
Gelet op je omschrijving over het binnengebeuren ( ook voor kinderen) lijkt het me de moeite waard er voordat de kinderen komen er even te kijken.
De gemeentelijke site is helaas alleen in tsjechisch, zodat ik er deze omschrijving niet aan heb kunnen geven.
Freddy en C.P. bedankt voor jullie meedenken en raadgevingen. Wij zullen er dankbaar gebruik van maken. :top:
 

Pelhřimov

Donateur
...De gemeentelijke site is helaas alleen in tsjechisch, zodat ik er deze omschrijving niet aan heb kunnen geven....

Ad, er zijn diverse vertaalwebsites (zoals bijv. Google of Bing).
Deze kunnen je vaak een flink stuk op weg helpen.
Je vult er gewoon de website in, kiest de juiste taal en klikt dan op de knop "vertalen", al moet er wel bij vermeld worden dat de vertalingen niet altijd helemaal juist zijn.
 

Ad Verschoor

Donateur
vertaling

Bedankt Pelhrimov.
Dom van mij. Het gekke is dat ik vertaalprogramma's gebruik, maar niet om volledige websites op te roepen in de vertaling. Weer wat geleerd. :top:
Nooit te oud om te leren
 
Bovenaan