Aquaparken en zwembaden

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Freddy2005

† In Memoriam
Wij willen een huisje huren in het reuzengebergte. Nu hebben we iets gezien in Chroustov ....
evelien


Chroustov komt vier maal voor in Tsjechië en er ligt geen één in het reuzengebergte Evelien. De dichtste bij Hradec Kralove is er nog 37 km vanaf en ligt het dichtst bij Dvur Kralove. (15 km ) Dit ligt iets onder het reuzengebergte.
 
in een plaatje vlakbij dvur kralove ( lanzov) is wel een natuurzwembad. de entree voor dit bad was ongeveer 3 jaar geleden zo'n 1 euro voor 4 personen. in dit zwembad was een duikplank een diep gedeelte van 1,80 een gedeelte van 1.40 en een kinderdeel. het water was natuurwater.
 
Volgens de beschrijving ligt het 15 km ten westen van Dvur Kralove, Horice is op 11 km.
Dus volgens mij is het chroustov bij dvur kralove nad labem.

Waardeloos trouwens dat er meerdere plaatsen zijn die zo heten.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Ziet er wel leuk uit dat zwembad denk dat de kids dit wel zullen waarderen
 
Aquapark in Praag?

ik had even een vraagje:denk:

Me vader die zij dat er een groot Aquapark is gebouwd in praag en dat hij deze zomer open gaat?

weet iemand hier meer over, ik was namelijk een jaar geleden ook in een aquapark in het zuidwestelijke gedeelte van praag (weet niet meer hoe het daar heet) maar dat viel tegen en het was een binnen bad,

het zou een van de grootste van europa worden (die Aquapark), weet iemand hier meer over

bedankt:gek:
 
ondertussen had ik met me luie vingers al deze site gevonden

maar iedergeval bedankt, het ziet er heel mooi uit, en de prijs is ook mooi(duur:P) maar wel de moeite waard om een paar keer heen te gaan in de zomervakantie

alsnog bedankt!:wow:
 
ja voor kwaliteit betaal je, maar als je 17 bent enje moet ook nog andere dingen betalen op je vacancie:P heb je snel een lege zak/portemonnee, ik keek ook meer naar de prijzen van massages enz, maar ik dnek dat het komt dat ik het niet gewend ben dat het zo duur is, ik kom nou al 17 jaar(me hele leven dus :D) al in tsjechie en dan is het zo raar dat alles zo duur is en dat verwacht je dan niet
 
Maar dat kinderen worden ingedeeld naar lengte/prijs....
Onze jongste is groot! Groter dan de oudste. Maar wel pas negen.
Kunnen wij dus geen gebruik maken voor de Gezinsprijs 2 volwassenen en 2 kinderen met twee jongens van 9 en bija 10!

Voor mij niet haalbaar.
 
ja voor kwaliteit betaal je, maar als je 17 bent enje moet ook nog andere dingen betalen op je vacancie:P heb je snel een lege zak/portemonnee, ik keek ook meer naar de prijzen van massages enz, maar ik dnek dat het komt dat ik het niet gewend ben dat het zo duur is, ik kom nou al 17 jaar(me hele leven dus :D) al in tsjechie en dan is het zo raar dat alles zo duur is en dat verwacht je dan niet

ahojky Mathijs,

Buiten de paar jaar dat ik zelf in CR heb gewoond kom ik ook al heel mijn leven in CR. Maar gelukkig gaat het steeds beter met de welvaart in CR. Je hebt gelijk kwaliteit kost geld. Misschien kan je overwegen om een kurbad te bezoeken ivm massages. Gelukkig hoef ik niet op geld te kijken, want mijn ouders betalen alles, maar dat is het geluk dat je moet hebben.
 
Jee inderdaad duur! Maar ik heb niet jaren verlekkerd lopen te kijken tot het af is om dan weerhouden te worden door mijn portemonnee, dus ik ga zeker, maar het zal geen dagelijkse duik worden...
 
Ik zit opeens te denken. Ik heb een hele kleine, maar volwassen vriendin: 149.
Wat doen we daar dan mee?
Helaas is het te duur om haar te laten overkomen uit NL om de confrontatie aan te gaan (zou ze trouwens enig vinden)...

Bij kermisatraccties is een minimumlengte OK en gebrijpelijk.
Een maximumlengte bij zo'n speelgebouw ook.
Maar in een Aquapark waar jong en oud doorelkaar lopen, cq zwemmen...
 
Overdekt zwembad in de buurt van Klatovy?

Hallo Allemaal

Wie weet waar een overdekt zwembad is in de buurt van klatovy of
Domazlice. Als het weer het even niet toelaat om buiten te zwemmen. Hoor het graag, vrijdag vertrekken we naar kdyne
 
Hallo,
in Klatovy is een overdekt zwembad met sauna volgens onze reisgegevens. In Kohnec een gewoon zwembad en verder veel meertjes in de buurt waarin je kunt zwemmen.

Veel plezier, wij gaan naar Ujcin bij Susice iets verder dan Klatovy
 
Bovenaan