Vuurwerk

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

KOOP ALLEEEN VEILIG GOEDGEKEURD VUURWERK.
Geen mortieren en zo , dan hoef je ook geen buis te kopen.

Doe het VEILIG op een veilige plaats.

Denk aan aan anderen en het mogelijke vervolg.
 
Ja ik wil gewoon een paar kleine ''normale'' potjes kopen....
Ik ga geen groot spul kopen, en ik heb zowieso al jaren ervaring met vuurwerk! toch?:wijs:
Iemand die adressen heeft of iets dergelijks!? of tips!?

Bvd!
 
vorige week in tsjechië geweest. Heb nog geen vuurwerk gezien. kerst artikelen ten over!!!!!!!!
Binnenkort zal er vast weer genoeg in de supermarkten liggen en bij de vietnamese kraampjes.......maar voor dit weekend????:denk: Afwachten
 

Ron

Geroyeerd Lid
Is dat vuurwerk net als van die prut als in Nederland. Of is het zo goed als Oostenrijk waar de Zink901 pijlen en de Chinese vlinders (300gr kruit)? Kortom zijn er goede knallers en mooi prof. siervuurwerk te kopen?

Zo ja, waar?

Ow trouwens op dit moment ligt er niets in de winkels!
 
Ja gewoon bij de grotere supemarkten Kaufland, hypernova etc.....
Wij keken onze 1e keer in tsjechie ook onze ogen uit, dat er zoveel soorten ligt in een kaufland/supermarkt. In nederland is alles in "bunkers"
 
Oke dus jullie raden me aan het gewoon te zoeken ergens tussen het Wc papier en de hagelslag? :D
Klinkt wel heel raar, gewoon in de supermarkt:lache:
Maargoed, echte vuurwerkwinkels hebben ze niet in die omgeving?

Groeten!
 
De laatste vroeg onze zoon ook al. 'Mam, neem je vuurwerk mee?'
Wij geïnformeerd en inderdaad nog niet te koop. Nu kan ik hem zeggen,dat het pas rond begin december verkocht wordt. Hoeven we niet meer te zoeken. Scheelt ellende met het mee terugnemen. Ik vind het niet zo fijn als je met vuurwerk onderweg naar NL tegen een controle aanloopt. Pff.
 

Ron

Geroyeerd Lid
1 ding is me nog niet echt duidelijk.. Heb je ook mooi knal vuurwerk ergens te koop, en dan doel ik op het grote werk, chinese vlinders en bijv. 100.000 klappers? Immers komen er heel wat vrienden over uit zowel AT als NL , dus ben erg benieuwd of ik ergens iets moois op de kop kan tikken.

En Vietnamezen, tsja ik spreek geen/amper Tsjechisch dus dat lijkt me knap moeilijk om via hen dan wat te kopen? Iemand tips en trucs binnen Praag?
 
Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook naar Tsjechie en ik vroeg me af wanneer het vuurwerk in de winkel ligt, en wat zijn de regels op 31 december (mag je dan zonder toestemming van de buurtjes vuurwerk afsteken) en wat zijn de prijzen :zwaai:
 
Sterker nog , in CZ is het toegestaan om het gehele jaar VW te stoken.
Echter tot 22.00 uur.
Is bij bepaalde winkels/importeurs het gehele jaar te koop.
VW is van zeer goede kwaliteit ,en fors goedkoper dan in NL.
In Ostrava zitten enkele grote importeurs tw. Klasek en Pyromoravia.

Veel succes.
 
Bovenaan