Reis hoogbejaarde oom

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik duim me te pletter want je gunt zo'n man toch een heerlijke vakantie in Tsjechië!!!

Ik wil nogmaals zeggen dat ik het van jullie (de familie en jou in het bijzonder) geweldig vindt wat jullie allemaal voor je oom over hebben, echt geweldig!!! :kus: :kus: :kus:
 

Freddy2005

† In Memoriam
We wachten op het verslag van morgenavond. Hoe verliep de reis ? Hoe is oom Jaap in Novy Bor geraakt ? En hoe gaat het intussen met Mila ? Geef ons tijdig verslag van de dagdagelijkse gebeurtenissen Chip. We leven met z'n allen mee. Doe oom Jaap overigens maar de groeten en zeg hem dat we alles op de voet volgen. Dat laatste zal hij intussen wel begrepen hebben.
 

spookycat

† In Memoriam
Chip we duimen dat het ni mooi is ze doen er pijn van
we volgen alles op de voet en snappen heel goed dat jullie best nerveus zijn(is nog simpel uitgedrukt)
we wachten vol ongeduld op verder nieuws
hou jullie taai
groetjes
 
Vertrokken!!!

Hoi Allemaal,

Vanmorgen om 9.00uur heb ik, samen met mijn vrouw, Oom Jaap thuis opgehaald. Hij had gelukkig niet wakker gelegen, maar werd nu toch wel wat zenuwachtig. Voor we vertrokken heb ik hem jullie reactie's van gisteren nog laten lezen. Hij "glom" van jullie wensen.Midden in de spits naar Schiphol, dus eventjes file-rijden. Op Schiphol snel een rolstoel voor hem gehaald, want de afstanden op de luchthaven zijn best wel groot en lopen zou te veel voor hem zijn. Heel erg onder de indruk was hij van de drukte en omvang op Schiphol. Bij de balie van de KLM werd hij als een VIP ontvangen!!! Geweldig. De stewardessen genoten van de aanblik van "onze held" en Oom Jaap genoot zzichtbaar van al die aandacht van de prachtige dames. (Mijn vrouw en ik moesten stiekum wel een beetje lachen. Oom Jaap was in de jaren 30 profvoetballer bij Sparta Rotterdam. Hij liet de dames een foto uit die tijd zien waarop hij te zien is met de burgemeester van Rotterdam en Prins Hendrik. De "oudjes" onder ons weten vast nog wel wie dat was. De Jongeren helemaal niet meer. Beleefd deden de stewardessen alsof ze wel wisten wie Prins Hendrik was. :lmfao: ( Later zei Oom Jaap: volgens mij weten ze niet eens wie dat is! "raar he?").)

Alles was prima geregeld bij de KLM!!! Oom Jaap werd met een rolstoel opgehaald; door de douane geholpen en met een busje naar het vliegtuig gebracht. Hij werd tot in zijn stoel geholpen!!! KLASSE KLM!!!:bloem: Precies op schema steeg het vliegtuig op richting Tsjechië. Ik wacht nu met spanning op een bericht uit Tsjechië, want ik ben benieuwd hoe de vlucht verlopen is.
Foto_oom_jaap_verkleind.jpg


--wordt vervolgt--

:cheers:
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Iedere keer weer als ik een stukje van het vervolgverhaal lees, zit ik weer te genieten. Geweldig Chip, dank je wel. Als alles goed is zittie nou ontzettend te genieten van het in Tsjechië en bij Mila zijn!
 
Hallo Allemaal,

Ik ben blij dat jullie nog steeds meeleven.... maar ik moet jullie nu teleurstellen.Ik kan jullie nog niks vertellen..... ik heb niks meer gehoord!!:traan: Oom Jaap en ik hadden duidelijk afgesproken dat hij direct na aankomst zou laten weten of de vlucht goed verliep en of alles goed was met Mila en haar familie. Helaas:confused: nog niks gehoord. Als ik vanavond niks gehoord heb ga ik vragen of Lisa F. in Praag even wil bellen:bloos2:. Ik hoop snel antwoord te kunnen geven op jullie vragen.. *zucht* Overigens: Ik heb dit al vaker met Oom Jaap meegemaakt... als hij bij Mila is vergeet hij "gewoon"om te laten weten hoe het is.

--wordt vervolgt--


Groetjes,
Chip
 
Bovenaan