Reis hoogbejaarde oom

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Inderdaad zoals eerder geschreven, dit verhaal is een film waard :snik:
Wellicht de allereerste Tsjechie.net productie? Ik zie het al voor me.

Ik ben in elk geval voorstander van een vaste Ome Jaap column over zijn belevenissen in Tsjechië met geliefde Mila.
Ik vind het prachtig dat iemand na zo´n geschiedenis en op deze leeftijd zo´n stap maakt.

Ik wens ze dan ook veel schitterende momenten samen en mag hun geluk nog maar lang voortduren.
 
Hoi Allemaal,:groet:

Even een berichtje over Oom Jaap.
Oom Jaap is op dit moment op "visite" bij ons. Natuurlijk heb ik hem het forum laten lezen. Er gebeurde daarbij iets wat nog nooit is gebeurd: hij was een half uur sprakeloos!;) Ik mag van hem "verklappen" dat hij een traantje heeft weggepinkt omdat hij ontroerd is van jullie warme reactie's.:snik: Hij kan het niet verwerken dat er mensen zijn die hij helemaal niet kent hem toch zo spontaan hulp aanbieden en inmiddels ook hebben gegeven, zoals Klara bij het vertalen van de emails. Hij is ook blij dat hij het telefoonummer heeft gekregen van Lisa in Praag, zodat hij bij problemen iemand "in de buurt" heeft waar hij hulp aan kan vragen (als hij bijvoorbeeld medische hulp nodig heeft). Dat geeft hem veel rust. Hij zit naast mij terwijl ik dit type en zegt dat ik jullie oprecht hartelijk moet bedanken.. bij deze dus!:)

--wordt vervolgd--

Hartelijke groeten,

Oom Jaap en Chip:cheers:
 
Bedankt... en groeten terug van Oom Jaap.
Ik ga hem nu weer thuis brengen, hij is erg onder de indruk van alles en hoewel hij nerveus is voor de vliegreis, heeft zijn bezoek aan dit forum hem erg goed gedaan.

Groeten,

Chip:cheers:
 

Macek

Geroyeerd Lid
Ik vind oom Jaap een geweldige kerel, zo zie je maar een echte "ouwe taaie" met verontschuldigde eerbied, geweldig. Ik hoop dat hij een geweldige tijd heeft en een hoop plezier, oom Jaap het beste en de groeten van Arie de pivonist.
 
:) Hoi Lady en Esthertje,

Ik vind jullie NIET nieuwsgierig hoor! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie zo meeleven met Ome Jaap. Ik zal jullie even bijpraten:

Oom Jaap vertrekt op 26 april vanaf Schiphol. Hij voelt zich al "beroemd" door jullie leuke reacties.:grinnik: Mijn schoonzussie Joke is bezig met de laatste hulp voor zijn vertrek. De enige zorg die hij heeft is: Komt Mila op tijd aan bij het vliegveld om hem op te halen:confused: Ik ga proberen of ik daar hulp bij kan krijgen. Ik heb gelukkig een aanbod van Lisa Fikejsová om eventueel naar het vliegveld in Praag te gaan. Ik ben daar al heel erg blij mee. :bloem:Ik ga deze week overleggen met Oom Jaap of hij dat goed vindt.

Ik hou jullie weer op de hoogte!!:groet:

Groetjes,

Chip
 
Chip, we hangen aan je lippen. Ik heb in de familie dit verhaal verteld en niemand hield het echt droog!!! Kun je nagaan!

We horen dus graag verder van je!!

Groetjes

Corrie.
 
Hoi "fans van Oom Jaap".
Hierbij een foto van hem.

Groeten van Chip en Oom Jaap


oom_jaap.jpg
 
:D Oom Jaap zit alles mee te lezen, hij geniet van jullie reactie's.
Hij begrijpt niet hoe het allemaal kan, maar hij geniet van dit forum en van jullie!
Dank daarvoor:groet:


Groetjes,


Chip:bloem:
 
Geweldig verhaal en nog mooiere reacties. Vertel Ome Jaap maar dat hij inmiddels beroemd is in Nederland en Tsjechië.
Ook leuk die foto, dan weet ook iedereen over wie het gaat.
Dit soort verhalen op het Forum maken het leven toch echt heel erg leuk. Geweldig. Ome Jaap : veel plezier in het mooie Tsjechië en veel geluk met Mila en haar familie.

groet,

Margret
 

Freddy2005

† In Memoriam
Oom Jaap wordt op de voet gevolgd en wordt hier nog tot erelid gepromoveerd als het zo doorgaat. Als hij zich registreerd wordt hij een van de meest herkende forummers! Oom Jaap we tellen mee af tot 26 april, het komt steeds dichterbij.
 

spookycat

† In Memoriam
Margret schreef:
Geweldig verhaal en nog mooiere reacties. Vertel Ome Jaap maar dat hij inmiddels beroemd is in Nederland en Tsjechië.
Ook leuk die foto, dan weet ook iedereen over wie het gaat.
Dit soort verhalen op het Forum maken het leven toch echt heel erg leuk. Geweldig. Ome Jaap : veel plezier in het mooie Tsjechië en veel geluk met Mila en haar familie.
en in belgie volgen we de verhalen ook op de voet,onze oma van 89 kan je met hem vergelijken
mischien eens een date regelen,zit er voor heel tforum nog een huwelijksfeest in,nee men fantazie slaat weer op hol zen liefste woont in cz
 
Ready for take off!!

Hallo Allemaal,

Pffffffffffff het is zo ver!!! Oom Jaap zit in de startblokken!!
Morgenochtend 12.45uur hoopt hij vanaf Schiphol te vertrekken naar Tsjechië.

Alles is geregeld, het is voor ons allemaal best wel spannend.
Wij zijn blij met de support van iedereen en in het bijzonder met de steun en hulp van Klara en Lisa F. die op de achtergrond aanwezig zijn, om Oom Jaap in Tsjechië te helpen als het nodig is.:)

Ik hoorde vandaag dat Mila helaas door haar gezondheid niet in staat is om hem op te halen in Praag.:snik:
Om hem niet extra nerveus te maken heb ik dat niet tegen hem verteld. Hij wordt nu opgehaald door de dochter van Mila en haar man .

Ik hou jullie op de hoogte en: blijf a.u.b. duimen voor Oom Jaap:danku:

Groetjes,

Chip
 
Bovenaan