Olympische Spelen Turijn 2006

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Marcel

Moderator
Laura schreef:
live met beeld bedoel je?
ik kan het niet vinden hoor.
de link openen en dan rechts naar onderen scrollen en daar dan op plaatje van : Live beelden vanuit Turijn.
misschien dat daar ook hockey op wordt uitgezonden.
 
haha er staat met koeienletter live en ik keek er net zo overheen.
Maar je hebt wel gelijk vanaaf is er ook ijshockej bedankt voor de tip. ik zat al via die p2p kanalen ijshockey te zoeken maar zonder geluk!
Maar hij gaat meteen bij de favorieten tnx!
nu is zweden-rusland!

kunnen we zaterdag avond kijken Tsjechie-Finland.

hmmz werkt het mss bij iemand anders ik krijg alleen zo'n tekst afgespeeld maar ik krijg verder geen beeld ofzo...

[edit] ik blijf editten maar t lag aan norton nu werkt t wel! naja half en vaag.
 

Vonny

Geblokkeerde account
Zwitserland wint met 3-2 van de wereldkampioen Tsjechie, de keeper van Zwitserland was zonder meer de uitblinker.
 
David Aebischer heeft de Zwitserse ijshockeyers op de Olympische Spelen bijna eigenhandig aan een 3-2 zege geholpen op Tsjechië. In de tweede poulewedstrijd in groep A zag de goalie 42 schoten op zich afkomen en maar liefst veertig keer had de keeper van Colorado Avalanche het juiste antwoord paraat.

Vooral Jaromir Jagr zag zijn inzetten vaak gekeerd. De Tsjechische vedette, die zijn geld verdient bij New York Rangers, had negen doelpogingen, waarvan er één raak was. Jagrs treffer in de tweede periode was goed voor de 1-1, nadat Thomas Ziegler de Zwitsers in de eerste periode op voorsprong had gebracht. Thierry Paterlini maakte 2-1, toen de Zwitsers in ondertal op het ijs stonden. In de derde periode zorgde Marek Zidlicky voor 2-2 en profiteerde Mark Streit van een powerplay-situatie om 3-2 te maken.
 
Ja kheb t gezien, wel erg mooi doelpuntje van Jagr. Maar die keeper was echt erg goed. liet bijna geen gaatje vrij om te scoren.
 
Nee we spelen in een poule op dit moment staan we 3e geloof ik.

Rang Team W Gw Gl V Punten + / -
1 Finland 2 2 0 0 4 11 - 0
2 Canada 1 1 0 0 2 7 - 2
3 Tsjechië 2 1 0 1 2 6 - 4
4 Zwitserland 2 1 0 1 2 3 - 7
5 Duitsland 1 0 0 1 0 1 - 4
6 Italië 2 0 0 2 0 2 - 13

hier nog het programma;

Datum Wedstrijd Uitslag
21 feb 16.30 Canada - Tsjechië

21 feb 15.30 Finland - Duitsland

21 feb 12.30 Zwitserland - Italië

19 feb 21.00 Finland - Canada

19 feb 20.00 Tsjechië - Italië

19 feb 12.00 Duitsland - Zwitserland

18 feb 21.00 Tsjechië - Finland

18 feb 15.30 Canada - Zwitserland

18 feb 13.00 Italië - Duitsland

16 feb 20.00 Canada - Duitsland


ps: als iemand nog die streams aan de praat krijgt laat het me weten!
 
ff vraagje voor de Mods, is het niet misschien mogelijk apart onderwerp over ijshockej te doen en de berichten van hier in het nieuwe topic te plaatsen?
 

Tabe

† In Memoriam
Ben ik geen voorstander van. Zolang het bij deze spelen hoort zie ik de berichtgeving hiervan liever via deze topic.
 
Ja ok maar nu gaat alles zo door elkaar lopen. En Ijshockej is toch nog steeds nummer een sports van ons (naja tegenwoordig gedeelde plaats met voetbal)
 
Ja maar ik heb 't over de Tsjechen ;)
Bij velen is Ijshockej nog nummer 1 sport.. maar voetbal doet t ook goed.
 

Tabe

† In Memoriam
Laura schreef:
Ja maar ik heb 't over de Tsjechen ;)
Laura, Dit is toch een forum voor Nederlanders EN Tsjechen?

Overigens de medaillestand Tsjechie Nederland is nu 1-4. Brons op de ploegen achtervolging
 
Sterker nog niet alleen voor Tsjechen en NEderlandsers maar voor iedereen. Maar het is een forum dat gaat over Tsjechie en dingen die met Tsjechie te maken hebben daar vind ik ijshockej ook onder vallen, Maar goed laten we er verder geen discussie over houden maar gewoon weer over sport. Laat aan de moderators wel over of dr mss n apart ijshockej topic komt of niet.

Nu maar weer kunstschaatsen kijken.
 

Pelhřimov

Donateur
Ik las net elders dat 'Punk' voorstelde dat het wel zo duidelijk zou zijn als de sport waarom het gaat, in de onderwerptitel vermeld wordt...:)
 
Einde Spelen voor goalie Hasek

De Tsjechische ijshockeyploeg moet het de rest van het olympische toernooi stellen zonder goalie Dominik Hasek. De 'Dominator', twee keer verkozen tot meest waardevolle speler van de NHL, liep woensdag in de wedstrijd tegen Duitsland een hamstringblessure op.
 
Helaas, het is zo. Hasek is in het team vervangen door Tomas Vokoun.

Donderdag raakte ook de Tsjechische aanvaller Patrik Elias geblesseerd in het duel tegen Zwitserland. Hij kneusde zijn ribben na een duw van een Zwitserse speler en zijn meespelen is onzeker voor de wedstrijd zaterdag tegen Finland.
 
Bovenaan