Olympische Spelen Turijn 2006

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vonny schreef:
Kan jij in Berkel-Enschot ook zoiets regelen?.
Weinig interesse hier voor het ijshockey. Bovendien zou ik echt niet weten waar het scherm zou moeten hangen. We hebben hier niet zo’n mooie plein zoals in Praha.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Robert Lang tot kapitein der ijshockeyploeg verkozen

Robert Lang, de aanvaller van Detroit Red Wings, is bij de olympische spelen tot kapitein van de ploeg verkozen, aldus Alois Hadamczik trainer van de nationale ploeg. Vanavond in de eerste wedstrijd, tegen Duitsland, zal Dominik Hasek het doel verdedigen.

radio.cz
 
wij gaan 2 televisies neerzetten in de woonkamer, want wij hebben dilemma! Schaatsen of ijshockey:oeps: :deuk:
 
uitslag 1-4 voor tsjechie natuurlijk,2x verdediger tomas kaberle,1x good ol jagr'maister' en 1x ex-captain davide vyborny.

helaas werd de match niet uitgezonden in belgie voor zover ik weet,(niet op duitse tv,ook geen eurosport)
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Slowakije heeft ook gewonnen 5-3 van Rusland. Maar hoe zit het nou precies, worden er eerst een soort poules gespeeld, of is het een uitschakelsysteem, of puntensysteem. Is er iemand die even uit de doeken kan doen hoe het exact in mekaar steekt ? :oeps:
 

Freddy2005

† In Memoriam
Olympic competitions
The Olympic tournament is structured in two phases. In the first, the teams are divided into two groups of six teams for the Men’s tournament and two groups of four teams for the Women’s tournament. Each team plays the other teams in their group once and at the end of the round robin each team is ranked based on their results.

The four best teams of each group go on to the second, knockout phase: the team who wins all their matches wins the Gold medal.

Meer info hier Torino 2006

Met de beste groeten Freddy, forum freak:deuk:
 
stef schreef:
uitslag 1-4 voor tsjechie natuurlijk,2x verdediger tomas kaberle,1x good ol jagr'maister' en 1x ex-captain davide vyborny.

helaas werd de match niet uitgezonden in belgie voor zover ik weet,(niet op duitse tv,ook geen eurosport)
Ik heb het van af 18.30 kunnen volgen op Eurosport...ben zo blij geweest...alle wedstrijden zijn Eurosport te zien, weliswaar niet LIVE maar toch....:D
 

Freddy2005

† In Memoriam
Katerina Neumannova haalt geen tweede medaille

Katerina Neumannova behaalde zopas een vijfde plaats op de 10 km klassiek. Ditmaal werd het geen medaille. Eerste werd de Estse Kristina Smigun,tweede de Noorse Marit Bjorgen en derde de Noorse Hilde Pedersen.

Kamila Rajdlova werd 33° en Eva Nyvltova werd 46°.
 
ajka schreef:
Ik heb het van af 18.30 kunnen volgen op Eurosport...ben zo blij geweest...alle wedstrijden zijn Eurosport te zien, weliswaar niet LIVE maar toch....:D
heb vannacht nog een samenvatting kunnen zien, zalig hoe dat de tsjechischische 'my chceme gol' door het stadion galmdde enz... .

hejduk mist wel een penalty,jagr zijn gol was een owngoal
 
NEd 2 is Tsjechie - Zwitserland al live vanaf 13 uur. over paar minuten begint 3e periode. Tsjechen staan nu achter met 2-1.
Zelfs na powerplay 5 tegen 3 wisten ze niet te scoren.
 
Dat meen je niet? Wij moeten toch tegen Zwitserland kunnen winnen!!! Wat is er aan de hand??? Laat nou even weten hou het afgelopen is, want ik moet werken en kan niet kijken...:confused: :snik:
 
Godver ben echt pissed.. ik weet niet wat ze doen bij de NOS maar de 3e periode zenden ze niet meer uit. Wat hatelijk zend dan niks uit of alles. Maar de 2e periode is nu al n half uur afgelopen en zit ik nu naar snowboarden te kijken bedankt NOS! :kwaad:

edit; op eurosport.com staat dat het nu 3-2 voor de Zwitsers is met nog paar minuten te spelen.
 
Het is gewoon 3-2 gebleven!!!! Wat erg, als wij zo gaan spelen dan hebben wij geen goud!En dat willen wij toch????
 
3e periode wordt nu pas uitgezonden :(
leuk nu weet ik de uitslag al!

Maar Tsjechen moeten altijd ff inkomen.. misschien hebben ze de tegenstander onderschat daar leek het wel een beetje op. En de Zwitsers hebben een erg goede keeper!
 
Bovenaan