Mss spreek ik voor mijn beurt maar Senohraby is de d3 omhoog rijden en dan net onder praag...
Je kletst Luigi.
Voor HD ontvangst is minimaal 70 cm nodig.
Niet door Canal digitaal. gecertificeerde ontvangers ontvangen geen Nederlandse zenders.
Afijn, succes toegewenst.
Heel leuk!!! Ik zorg natuurlijk ook voor een lekker hapje en drankje!Hoi Nathalie, ik heb het hier in de groep gegooid en we komen tzt naar je toe.
De spullen die canal digitaal levert zijn normaal gesproken kwalitatief goed en gemakkelijk in te stellen. Moet dus goed komen. Ten zuiden van Praag das voor ons goed te doen.
Groet Luigi.
Hoi Kukel.
Er zijn ook mogelijkheden via het internet een kaart te delen over verschillende huizen, dit is niet toegestaan. Ben er wel voor op pad geweest, maar geen provider kunnen vinden.
Willem! je gaat te snel voor digibeten!VPN?
Stop je kaartje in ontvanger in NL, zet VPN vanuit Tsjechie op en laat ontvanger in CZ gebruik maken van NL ontvanger.
Czech phones home.
Vervolgens ..... als je een VDSL verbinding in je huisje hebt (is voorwaarde) kun je op de
routeri in je huisje een VPN client starten zodat een beveiligde verbinding naar NL wordt opgezet.
Over die verbinding laat je je satontvanger in CZ (als die het ondersteunt) je kaartje uitlezen in de ontvanger in NL
Luigi komt deze kant op!Ehhhhh,
Is het allemaal nog goed gekomen?
Werkt het nu?