Wat zijn jouw favorieten uit de Cukrárna?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Pasqual

Forumleiding
Administrator
katus schreef:

Ook mijn nr.1
laugh.gif
 
Ik denk dat een cukrárna in Nederland echt zou aanslaan, het is heel anders dan Nederlands gebak en zou het naast buitenlandse zoete hapjes als de Surinaamse, Indonesische en Turkse goed doen.

Wat denken jullie, gaan we op zoek naar een investeerder?

party.gif
 
R

Reno

Guest
Oei, van deze rubriek heb ik nu ook het water in mijn mond gekregen. Heeft iemand toevallig ook in het nederlands wat recepten hiervan? Met alleen praten erover komen we niet ver! Dan kan deze zoetekauw tenminste ook aan de slag hier in Nederland. Tja de kerst wordt dit jaar hier gevierd. Ik heb zin om vooral veeeel te maken. Dekuji!
worshippy.gif
 

Pelhřimov

Donateur
Brenda, bedankt voor de tip, ik heb het recept gevonden.

Ik heb het gevonden op: "Gezocht: recept voor Medovnik-cake" (deze vraag is door Stijn geplaatst) en het recept komt o.a. in het Nederlands van Punkenstein.

(Ik weet nog niet goed hoe ik moet reageren op een bericht, want ik heb dit forum pas een week of 2 geleden ontdekt. Dus er kan wel eens iets misgaan met reageren op een bericht, maar dat moeten jullie me maar vergeven.)

groetjes en allemaal een heel prettig weekend

Jeanne
 
Wij zijn echte zoetekauwen en dan ben je oa in Tsjechië in het goede land. Iedere keer als wij boodschappen doen dan moeten we iets lekkers meenemen, heel vervelend ?!?!
Als we bij een Cukrárna zijn dan staan al die taarten daar en dan is de keus zo moeilijk en vaak schamen we ons ook wel een beetje maar het is ook zo lekker.
 
Doe mij ook maar medovnik of pernicky.
Vorige week heb ik ook verschillende koekjes/gebakjes gekregen van onze visite die ze zelf heeft klaar gemaakt.
Daar zat ook bij een soort moorkopje maar dan met een soort vanillevla achtige smaak.
Alle familieleden (totaal 10 personen) vonden dit het lekkerste.

Groeten Sylvia
 
Bovenaan