stroopwafels, drop en vlaai. Wat wij regelmatig voor onze tsjechische buren en kennissen meenemen zijn inderdaad stroopwafels en wat kilozakken drop (voor de kinderen). Omdat mijn dochter werkt bij multivlaai nemen wij altijd een aantal dozen verschillende Limburgse vlaaien mee. Deze vallen altijd goed in de smaak. Ook een fles berenburger doet het goed. Gr. Ruud
Inderdaad worden oliebollen ook erg gewaardeerd. Onze buren zijn er dol op. Als wij met oud en nieuw in Tsjechië zijn wordt er altijd gebakken en uitgedeeld.
Ik heb zelf niet vergeleken maar hoorde van iemand dat de prijs ongeveer gelijk is aan de Nederlandse prijs. A3.
Zie nu pas het bericht van Semabyt over de gevulde speculaas. Helaas komen we niet voor maart naar Tsjechië anders zou ik een lekker stuk voor je meenemen. Groetjes Carla
Waar koop je ze dan C.P? tot nu toe heb ik geen vergelijk (in kwaliteti en prijs) met NL kunnen vinden! Of te duur, of te weinig . . . of niet verkrijgbaar!
een kaasplank De groene pesto-kaas (niet echt nederlands) vinden ze geweldig!!!! PS ooi zelf al gepoerfd
Bij de Penny en de Lidl. O.a. de houten 'kratjes' met 133 bloembollen. Per kratje te koop in de kleuren witte, rode, paarse en gele bloemen.
nederlandse kaas Mijn vrienden zijn altijd blij met nederlandse Kaas .tegenwoordig goed verkrijgbaar in........ CR groet Loek