Wat kosten sigaretten in Tsjechië?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

sigartetten die je daar in de winkels koopt zijn echt, maar hebben een andere smaak dan de nederlandse.
wat je koopt bij de aziatisch markten is allemaal troep, en je wordt er flink bedonderd! alles is daar nep en van zeer slechte kwaliteit, malborbo shag zit daar ook in lucky strike ect.
 
Mijn man proefde geen smaakverschil tussen nederlandse marlboro en tjechische
We hebben het wel gewoon in een winkel gekocht en niet op een aziatische markt
 
Inderdaad proef ik ook geen verschil tussen marlboro uit nederland of uit tsjechie.

Heb helaas wel de fout gemaakt om ook op de aziatische markt een slof te kopen!
Dat was eens maar nooit weer, echt nep en niet te roken.
 
Ik rook alleen maar Rode LM, nooit problemen gehad.
De Vietnamezen verkopen volgens mij geen rommel meer sinds er een vaste prijs ingevoerd is op de banderolle.
 
hoop ze na vandaag niet meer nodig te hebben, ben vandaag gestopt met roken.
en als het lukt, hoef ik me geen zorgen meer te maken over de sigaretten in Tsjechie.
dance.gif
(wel moeilijk hoor, rook normaal zo'n 40 sigaretten per dag)
groetjes syllie
 

Pelhřimov

Donateur
Syllie, heel veel sterkte gewenst.
smiley20.gif
Hier thuis is er ook iemand gestopt, nu al weer 7 weken geleden.

groetjes

Jeanne
 

Freddy2005

† In Memoriam
Tsjechische polite neemt 14 miljoen sigaretten in beslag

Bij een grootscheepse razzia heeft de polite 14 miljoen, illegaal geproduceerde, merkensigaretten in beslag genomen. Deze zouden vermoedelijk op de markten aan de grensovergangen verkocht worden. Eveneens werden 80 ton tabak in beslag genomen, zegde de overheidsdienst woensdag in Praag. Bij de razzia werden 28 personen opgepakt. Op de grensmarkten bij de Saksische en Beierse grens worden buiten de sigaretten, ook onbelaste alkoholprodukten verkocht. Ook hier boekte de politie onlangs een grote opsporingsvangst.
smilie_haendehoch.gif


bron radio.cz
 
ik rook altijd in tsjechie sparta cerveny(rood).ik vind ze lekker dan de tsjechische malboro en je betaald er gellof ik 57 kr voor,verder heb ik ook clea rood gerookt en daar betaal je 33 kr voor is ook wel te roken.
 
ik rook meestal modry of cerveny LM het is hetzelfde als marlboro alleen zitten er geen marketing kosten in de prijs verwerkt, bijna 70 procent van de sigarreten die gerookt worden in Tsjechie komen uit de fabriek in kutna hora
 
1 januari stijgen de prijzen zoals gewoonlijk weer, dus allemaal nog ff inkopen haha.

Hoeveel weet ik niet, maar heb iets gehoord van minimaal 5 kronen ofzo.

Maar je kan ze altijd nog bij de groothandel halen, bij de Makro zijn sigaretten ook goedkoper...

:)
 
Rook zelf Petra menthol 440,00 Kr voor een slof.
Ga helaas niet meer naar Tsjechie dit jaar maar zeker volgend jaar weer.
Heb nog 9 sloffen over van de zomervakantie van dit jaar. Dus rustig aan roken kom ik nog wel een eindje verder.
Maar zal toch over een paar weken de Nederlandsche staatskas weer moeten spekken.
 
Bovenaan