Wandelen in het Reuzengebergte - deel 4 (Rozhledna Žalý)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

We hebben vanmiddag deze wandeling gemaakt. Echt heel mooi. Nog niet de uitzichttoren beklommen want het was wat nevelig in de verte. Ondanks dat konden we tijden onze wandeling wel genieten van mooie uitzichten. Komende zomer gaan we het nog eens doen en dan dus wel de toren op. :top:
 
Héé wat leuk! :top: Jammer dat het nevelig was, een goede reden om nog eens te gaan.

De route is volgens ons prima te doen voor beginners, even Aad P. over de streep trekken. :D ;)
 
AadP zal het vast wel halen, al was de klim best pittig. Maar zonder uitdagingen, geen voldoening zullen we maar zeggen. Wij zijn gestart bij de piste vlak bij Hotel Diana. Dat is boven Benecko. Er zijn nog al wat pistes in Benecko, daarom deze aanvulling.
 
Lina,
Sorry, ik ben dan ook zo naar de mooie foto's aan het kijken ! en ik had het eigenlijk goed gelezen.
Later op de andere site nog eens gekeken en er verder niet meer aan gedacht.
Het is echt helemaal niet zo erg hoor Els!!! Het gaat slechts om het letterlijk overnemen van de vertaling van enkele interessante gedeeltes die oorspronkelijk van de website van Žalý komen, meer niet. Die was er namelijk niet in het Nederlands dus het viel ons direct op. ;) Wij vonden het wel grappig,:grapje: omdat op Clowntje's site zelf een hoop blabla staat over auteursrechtelijke zaken enzo. Maar nogmaals, er is helemaal niets aan de hand. ;)
 
Lees nu pas voor het eerst dit oude topic, Jammer dat niemand even een emailtje mijn kant opgestuurd heeft......de auteursrechten op onze website hebben we toegevoegd nadat er mensen zijn die diverse vakantiehuizen bezitten en letterlijk mijn pagina's van de website overnemen en het onder eigen naam op hun site zetten.
Ik houd zelf hier ook niet van, maar soms moet je als ook na een vriendelijk verzoek er een linkje bij te zetten niet op gereageerd wordt.
Het kost erg veel tijd alle info die vaak alleen in het tsjechisch geschreven zijn te vertalen, daarom neem ook ik best wel teksten (vaak aangepast van internet over") waarom het wiel uitvinden als een ander het al gedaan heeft? toch?
maar.....Lina ...wil je dat ik jou site eronder zet met een link?????? geen probleem hoor!
 
Bovenaan