Vuurwerk

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Zeker doen Sas. En wat het vuurwerk in Tsjechie betreft, het is ook van betere (lees: zwaardere) kwaliteit dan die rommel die ze in Nederland verkopen. Dan bedoel ik natuurlijk die legale rommel, over de kwaliteit van het vuurwerk in het andere circuit in NL hoor je mij niet klagen. :D
 

Freddy2005

† In Memoriam
plakat.jpg



Zou dit volgende week ook geen vuurwerk geven ?
 
weet iemand misschien of je ergens rond praag 4 goedkoope nitraaten of vlinderbommen kan kopen , meestal ga ik alleen naar de delvita of de tesco maar daar verkopen ze alleen strijkers en die zijn ook niet echt hard ( maar wel goedkoop:deuk: 70 cent voor 100 hahahahaha )
dank u voor de hulp alvast
 
Freddy2005 schreef:
Zou dit volgende week ook geen vuurwerk geven ?
Maar een heel groot stuk veiliger .

Ja jongens vlinders en nitraat is toch waar je enorm mee moet oppassen.
Je hebt maar twee ogen en twee handen, en nieuwe aanschaffen valt niet echt mee.

Mijn advies is dat je in Trutnov beter af bent.
 
hoi allemaal,
(oja ik ben nieuw)
Ik ga dit jaar voor de 2e keer op wintersport dit keer naar het grootste gebied(heb ik me laten vetrellen) Spinleruv mlyn(verbeter me als nodig is) maar weet iemand of je daar vuurwerk kan krijgen gewoon wel lekker hard maar niet onbetrouwbaar zoals strijkers
 
De Penny en andere winkels lagen afgeladen met grote vuurpijlen en knallers,gewoon tussen de levensmiddellen....in Nederland wordt meteen je toko gesloten...Koos kan zijn slag slaan :D want van de prijzen ga je echt heel hebberig worden.
Hier geen geknal in ieder geval.
 
uiteraard altijd opletten,als wij ons vuurwerk afsteken:onze barman haalt bakken cola,bier of dergelijk naar buiten(lege flesjes) en in die lege flesjes steken we onze pijlen.Iedereen staat toch op een afstand van 20 meter bij ons.
Kan niet wachten om ons vuurwerkspektakel in de wijk dubina te zien op silvestr,en iedereen met een fles bohemian sekt in de hand natuurlijk:))).
 
spookycat schreef:
Let op wat je koopt he, ik ken er niks van maar weet wel dat een paar jaar geleden een nl jongen zen halve duim weg was,wil je niet bang maken maar opletten;)
Uiterraad ik ken al die campanges wel van je bent een rund als je met vuurwerk stunt. Ik koop ook zowiezo geen strijkers want dan kan je niet zien of die nou brand of niet en wat stef zegt wij stoppen pijlen ook altijd in een fles en voor de grotere in een pvc buis die weer in een emmer met zand staat
 
Bovenaan