Vliegende mieren

Topic in 'Flora & Fauna' gestart door Tabe, 11-07-2011.

1. Ik ken iemand die hetzelfde heeft gedaan met een wespennest in de nok van z'n huis......!!!!:stout::stout::stout:

Had er daarna ook geen last meer van....... van 'de nok van z'n huis dus!!

2. :lmfao::):lache::D het gat was onderin de muur zo,n hele dikke muur met grote stenen .

Wespennest heb ik ook gehad in de nok heb ik bestreden met bio-lit spray

3. ik geef ze te eten, water stroop meel en gist mengen 2 dagen later zijn ze weg.

4. De vliegende mieren????? :D

5. Marcel

Marcel Beheer Moderator

wij hebben zowel als in Tsjechie als in Nederland een paar maal per jaar last van deze vliegende mieren.
    dan maar een avondje (mmestal vliegen ze 'savonds uit) de deur dicht en binnen zitten. daar is nog niemand van dood gegaan.
    oke een nest in huis, daar zit ik ook niet op te wachten, die verwijder ik ook meteen. maar gewoon buiten ... leven en laten leven ...
    als we elk dier wat ons "in de weg zit" gaan doden, dan wordt de lijst met uitstervende diersoorten wel heel erg snel groot.

6. En mieren zijn zo ongelooflijk nuttig, daar hebben de meeste mensen werkelijk geen idee van!!
    Het zijn de beste opruimers!

7. Nog beter zijn miereneters, maar ja, zie daar maar eens aan te komen..:D

Pelhřimov vindt dit leuk.
  8. kuurgast

kuurgast Donateur

Weet niet of deze echt veel helpt.
    :stout:

krob en malmug vinden dit leuk.
  9. Vertel eens Corrie , ik heb geen idee, ja het zand komt op de tegels te liggen en daar zit ik niet op te wachten moet ik zeggen.

10. cor

cor

nou zoveel zand is dat ook weer niet.eventjes een bezempje er over heen en niemand weet meer wat er gebeurd is.

11. Het gaat niet om het zand Cor maar het nut van de mieren?

Deel deze pagina