Tweede keer Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Jullie zijn allemaal kanjers, hier heb ik mijn verhaal kunnen vertellen en jullie hebben geluisterd. Daar ben ik heel erg blij mee! Jullie moesten eens weten hoe goed me dat heeft gedaan. Allemaal heel erg bedankt voor de lieve woorden, steun en het lezen.
 
Ik kreeg tranen in m'n ogen. Ben erg heel erg van onder de indruk. Ik wens jullie allen veel sterkte toe. Hoop toch dat we jou een keer in Tsjechië zullen tegen komen en dan kunnen praten.
Ik zal morgen een aanvang maken met mijn verhaal.
Lang niet zo indrukwekkend als jou verhaal, maar eens moet het er van komen om mijn vakantieverhaal aan anderen toe te vertrouwen.
 
We zijn maar kort in Tsjechië geweest dit jaar, maar we hebben veel mooie dingen gezien. Vooral het Noorden van Tsjechië vind ik erg mooi. Volgend jaar starten we waar we nu zijn gestopt, we willen meteen richten het Reuzengebergte en dan zakken we weer af naar het Zuiden.

Het zuiden met zijn vriendelijke kleine dorpjes. Ik heb dit jaar weinig dorpjes echt goed bezocht.
 
Foto's vandaag opgehaald. Ik wist dat ze mooi waren, maar ik vind het toch nog steeds prettiger om foto's gewoon in de hand te kunnen nemen. Zo kan ik er weer gewoon een mooi album van maken. En een aantal neerzetten. Ik krijg het weer druk met inplakken.
 
Maria, ik heb je raad opgevolgd en een kalender gemaakt voor mijn schoonmoeder, die is bijna jarig. Voor mezelf heb ik een agenda laten maken. Wat een goed idee!! Nu afwachten wat het is geworden.
Bedankt!!
 
Wij hebben nu al 2x bij de hema een foto album gemaakt. Beiden van Tsjechië. Is me erg goed bevallen. Leuk om te doen en het resultaat is schitterend.
De laatste keer deden ze er wel wat lang over (net na het vakantieseizoen) en kregen we een kortingsbon en de volgende keer als we daar iets bestellen krijgen we dus 30 euro korting.

Nu zagen we vorige week hier op de site een link naar een bedrijfje wat ook digitale albums levert. Daar ga ik de volgende keer mijn album maken. Net iets meer mogelijkheden.
 
Bovenaan