tsjechisch paarden stamboek

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie kan mij meer informatie verschaffen over het paardenstamboek in tsjechie? Ik kan een paard kopen met een tsjechisch stamboek, haar nummer is 221150200. <font color="blue"> </font>
 
Hoi Tonca,

Bedankt voor je reactie! Ben erg benieuwd....Ik heb de eigenaar ezegd dat ik vandaag zou bellen...kan het nog rekken naar morgen?!

Gr. Janet
 
is ok, ik ga haar toch kopen! Als je de info hebt, laat me het maar weten. Ik stuur je nog wel een foto. Maar het zegt jouw niks, deze namen.

Gr Janet
 
Is het een Tsjechische warmbloed ? Of een ander ras ?
ken ook wel veel mensen in de paardensport in Tsjechie, dus kan eventueel wel informatie vragen maar moet dan eerst ras weten, en in welke tak hij momenteel actief is (of de ouders)

ps. heb zelf 2 Engelse Volbloeden, eveneens met Tsjechisch stamboom, maar van de Engelse Volbloed kan je natuurlijk heel ver voorouders vinden op internet.
 
de ouders heb ik dacht ik al in het forum geplaatst en haar eigen registratienummer. Ze wordt 4 deze zomer, en heeft veel dressuuraanleg. Zal nog even in de papieren snuffelen wat ik nog meer kan vinden. Alvast bedankt.
 
Hoi,
Ik zag hier eindelijk een onderwerp over het tsjechisch warmbloed. Ik rij er zelf nl ook 1 (geimporteerd uit tsjechie, nu 2 jaar in nl) en kan weinig over haar stamboom vinden...
Vader is Libertus (nooit van gehoor maar misschien 1 van jullie??) Libertus is een Lord Calando x Ahorn (beide alom bekend)
Ik weet dat haar moeder op de renbaan loopt een de rest van haar moederlijn ook (in tsjechie en frankrijk).
Is er hier iemand die mij meer kan gaan vertellen over de stamboom van mijn merrie?? Ik zou het erg tof vinden, ben nl al een tijdje aan het zoeken...
groetjes vivian
 
Vivian, heb je de naam van haar moeder ?
Lijkt me wel niet een zuivere CT, want op de renbaan zitten enkel volbloeden.

Janet, belangrijkste is natuurlijk te weten welk ras het is ? kan je dat ergen uit afleiden ?
 
het is zeker weten een tsjechisch warmbloed; zit namenlijk stamboek-papier bij. het is een holsteiner x engels volbloed. Haar moeder heet kenagreen zij loopt op de renbaan...
 
Er zit een stamboek papier bij,wat is de vertaling van een tsjechisch warmbloed? Of is dit een stomme vraag. Het is een blauwe kaft ( stamboek).??????????
 
een Tsjechische warmbloed noemt CT "česky teplokrevník"

ik zoek nog even op internet verder naar kenagreen
 
over Kenagreen kan ik niets vinden in de resultaten op de renbaan in Tsjechie

Hieronder de link naar de Jockey Club in Tsjechie, je typt bij Search Horse de naam in van het paard, en dan verschijnt onderaan de naam in het rood (als hij in Tsjechie heeft gekoerst) ik heb als voorbeeld één van mijn eigen paarden ingegeven "Greek Sparta", als je dan onderaan op de naam klikt krijg je een tweede pagina met resultaten.
http://chuchle.velka-chuchle.cz/jccr/kariery.php?kun=greek+sparta

Normaal gezien is elke Engele Volbloed die in Tsjechie staat hier terug te vinden, ben je zeker dat ze in Tsjechie stond ? of probeer eventueel vader of moeder van Kenagreen eens.
 
Bovenaan