Tijdelijk minder vaak op het forum

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Beste Adriaan, dit zijn toch wel heel mooie bemoedigingen van de vele Forumbezoekers. Zojuist even Marja "aan de lijn gehad" en zij heeft ons weer wat bijgepraat. Jammer dat je nog enige tijd moet wachten om geopereerd te worden, maar dat Covid- 19 virus krijgt een voorkeursbehandeling en dat is voor jou, op z'n zachtst gezegd, "waardeloos":denk:. Probeer wat van de Paasdagen te maken, al zal dat moeilijk zijn in een hospitaal, maar geniet in ieder geval van de Paasbrunch. :eten: Vanuit Rhoon alle goeds gewenst!!
 

Ad Verschoor

Donateur
In de eerste plaats heel erg bedankt voor alle vriendelijke reacties. Gisteren gearriveerd in het UMCG te Groningen waar ik a.s. maandag geopereerd zal worden, tenzij Corona alsnog zorgt voor uitstel door drukte op de IC's.
Na ruim 14 dagen ziekenhuisverblijf kan het voor mij niet vlug genoeg gaan. Vriendelijke groet aan allen en blijf gezond.
 
In de eerste plaats heel erg bedankt voor alle vriendelijke reacties. Gisteren gearriveerd in het UMCG te Groningen waar ik a.s. maandag geopereerd zal worden, tenzij Corona alsnog zorgt voor uitstel door drukte op de IC's.
Na ruim 14 dagen ziekenhuisverblijf kan het voor mij niet vlug genoeg gaan. Vriendelijke groet aan allen en blijf gezond.
Net ook een berichtje van Marja gehad en terug geschreven dat wij jullie heel veel sterkte wensen en wat zal het fijn zijn om misschien het volgende weekend weer dicht bij huis of zelfs thuis te zijn. We denken aan jullie.
 
Bovenaan