Tijdelijk minder vaak op het forum

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ad Verschoor

Donateur
Ik zal een tijdje wat minder op het forum te vinden zijn

Sinds afgelopen dinsdag bevind ik mij in het ziekenhuis te Emmen. Na een gepland bezoek aan een cardioloog bleek het hartfilmpje niet goed. Ik had het ook heel benauwd toen ik bij hem arriveerde.
Met spoed werd ik opgenomen in het ziekenhuis te Emmen. Na 2 zakken bloed en een hartkatheterisatie blijkt een hartoperatie noodzakelijk. Een hartklep wordt vervangen en men legt 3 omleidingen aan. Dit zal plaatsvinden in het Academisch Ziekenhuis te Groningen. Dit kan nog even duren en zolang moet ik in het ziekenhuis in Emmen blijven. Op dit moment voel ik mij redelijk en weer in staat iets van mij te laten horen. Jullie zullen begrijpen dat hiermee voorlopig de vakantie dit jaar op een zeer laag pitje is komen te staan, maar we zien wel. Enkele van de leden, zoals Wereldreiziger, zijn in staat om via een PB'tje contact met Marja te hebben via facebook. Zo nodig kunnen zij forumleden op de hoogte houden van de situatie, als ik daar zelf niet meer toe in staat ben.
Voor iedereen een hartelijke groet gewenst en blijf gezond - Ad.
 
Hoi Ad, zojuist weer even contact gehad met Marja en van haar vernomen hoe de stand van zaken is. Pittig allemaal. Houd je rustig en houd moed! Wij gaan er van uit, dat het goed gaat komen :toppie:en dat jullie wellicht dit jaar nog naar Tsjechië kunnen gaan. Alle goeds gewenst uit Rhoon.
 
Jeetje Ad, ben je nou bedonderd.
In het ziekenhuis?
Dat kan toch niet.
Afijn, zorg goed voor je zelf en maak je zelf weer de oude Ad die naar Tsjechië zal gaan.
Een goeie groet van ons en beterschap toegewenst.
 
Bovenaan