Spindleruv Mlyn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hier is het te vinden: abacante
De Abacante is makkelijk te vinden in Spindleruv-Mlyn, als je bij het postkantoor staat heb je drie straten, de rechste gaat richting piste, de middelste gaat stijl omhoog langs hotel/restaurant/pizzeria Belmonte en de linkse neem je en achteraan rechts ligt o.a Abacante.( tegen over Hotel Eden).
Ga je later op de dag dan is het aan te bevelen om te reserveren
 
Skifiets, snowbike toegestaan in Spindleruv Mlyn?

Hallo allemaal wij gaan dit jaar op wintersport naar Spindleruv Mlyn.
Nu is mijn vraag: mijn vriend heeft een aantal jaren terug zijn nek gebroken, en kan dus niet skien. maar op een ski fiets gaat het wel omdat hij dan kan zitten. Heeft iemand ervaring met een skiefiets of snowbike in dit gebied, of weet iemand of dat mag in Spindleruv Mlyn.
Alvast bedankt groetjes
 
het wordt voor ons de 1e keer tsjechie, lees wat verschillende berichten over hotels. We zoeken een net hotel waar je je eenvoudig in het engels duidelijk kan maken. Er zullen hoop ik mensen hier zijn die voldoende ervaring hebben opgebouwd de laatste jaren ;)
 
Hallo,

Komende winter ga ik naar Spindleruv Mlyn, voor mijn kinderen van 4 en 5 jaar oud zoek ik een goede skischool, liefst Nederlandstalig.

Kan iemand zeggen wat een goede skischool is en of er ook mogelijkheden zijn dat mijn kinderen Nederlandstalige les krijgen?

Thanks!

MJ
 

kuurgast

Donateur
MJ je bent waarschijnlijk een beetje vroeg met je vraag. ;) Iedereen zit na te genieten van de zomervakantie in Tsjechië. Als je een beetje zoekt op het forum zal je zien dat NLtalige skilessen in Špindlerův Mlýn mogelijk zijn.
 
Bovenaan