Quadrijden

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo sportievelingen,

Wij zijn een groepje quatters en zouden graag eens gaan rondtoeren in het mooie Tsjechië, hiervoor zouden we graag daar terplaatse iemand vinden om ons te gidsen.
Indien er quatters of enduro mensen zijn die hier meer over weten laat het ons aub weten.

Alvast bedankt:top:
 

Freddy2005

† In Memoriam
Hier kan je wellicht meer info bekomen: Rangercentrum Praag

of hier soms www.quadprofi.cz of www.quad.cz
smilie_weihn_winki.gif
 
He, bedankt voor de reacties hiermee kom ik al een heel eind verder,
maar ik zou graag iemand vinden die ginds ook een eigen quad heeft en ons zo de juiste boswegen kan helpen te vinden.
 
Quad rijden

Even een vraag. Dit jaar ga ik met mijn vriend weer richting Tsjechie, onder andere Spindleruv Mlyn. Het lijkt ons leuk een keer quad te rijden, het liefst een tocht, dus niet alleen op zo'n baan waar je rondjes rijdt. Ik heb gehoord dat Vrchlabi mogelijkheden heeft, heeft iemand hier ervaring mee of een website??
Bedankt!!
 
Quad huren - Ceske Budejovice

Hallo allemaal! Weet iemand of het mogelijk is om in (de buurt van) Ceske Budejovice quads te huren? Lijkt ons mooi om voor 8 man een dagje of een half dagje quad te gaan rijden! :D Een gids is niet nodig, wij bedenken zelf wel geschikte route.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!
 
hallo, Sjon, welkom op dit forum.

Mijn medewerking mbt quads krijg je helaas niet, omdat ik tegen gemotoriseerde recreatie in de natuur ben. Mijns inziens zinloos geweld (lawaai, onrust etc.) tegen dieren en ook slapende babies in kinderwagens die vaak bij de Tsjechien buiten op het terras of op de veranda staan.

Maar verder veel plezier in alle RUST in het mooie Tsjechie. Ceske Budejovice is ook zeker de moeite waard!
 

mulder

Geroyeerd Lid
hoi volgens mij kan het niet
wij willen dit zelf namelijk ook dolgraag gaan ondernemen.

vorig jaar wel gedaan via yellow point in de buurt van vrchlabi

EVEN TERUG TE KOMEN OP HET COMENTAAR VAN DE ANDERE PERSOON.

als die Tsjechen die babys gewoon binnen zetten is er nisk aan de hand.
en verder beschadig je de natuur ook met je auto of fiets je soms naar Tsjechië?

hahahha

doeidoei
 
natuurlijk gaan we met de auto naar Tsjechie over daarvoor bestemde wegen. We gaan gelijk op familiebezoek en carpoolen zo veel mogelijk.

Babies binnen zetten? In zo'n mooi rustig land? voor een aantal westerse toeristen die zo nodig decadente recreatie moeten plegen ipv een mooie boswandeling te maken (zonder overreden te worden door snowscooters of quads)??

mag ik je een tip geven? ga lekker kanoen in de buurt van Ceske Budejovice, is erg leuk! En aub geen afval weggooien in het water en bos...
 
Hoi,

Ik wil een quad/buggie huren in omgeving Bozi Dar.
Vorige jaar ben ik langs bij het benzinepomp in Jachymov. En zag het bord dat daar kan huren. Maar ik kan de site niet meer vinden en ook google niet kan vinden.

Weet iemand dat?

Alvast bedankt.
 
En je komt nog eens leuke dingen tegen!! Een spoorwegovergang die uit de jaren '50 kan komen. :ja: Deze werkt nog met kettingen en kabels..
 

Bijlagen

  • IMG_2539.jpg
    IMG_2539.jpg
    119,9 KB · Bekeken: 10
  • IMG_2561.jpg
    IMG_2561.jpg
    113,6 KB · Bekeken: 11
al vaker over geschreven. door het bos crossen, met wat voor voertuig dan ook, zou verboden moeten worden. Ik denk overigens, dat dat op veel plaatsen al zo is.

Waarom een ander (mens en/of dier) overlast bezorgen, puur voor egoistisch plezier? Echt sommige opgevoerde quads hoor je een vallei verderop nog steeds!!
 
Bovenaan