Práce jako zahradník

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dobrý den. Vážně uvažuji o tom jet do Nizozemí za prací, letos studuji jazykovou školu, ale pořád se nemohu rozhodnout a tak mám pár otázek. Uvažoval jsem třeba o práci jako gardener nebo keeping house. Co jsem četl na serverech tak třeba assistent zahradníka 1600E za měsíc jestli je to možné a pronájem jedné místnosti +koupelna a kuchyň jsem našel kolem 300eur za měsíc=> http://www.iamexpat.nl/housing/rent...bedrooms+max=500+furnished+order=price+page=1

Chtěl jsem se zeptat jestli tato práce je lepší než třeba v nějakém skladu, jak moc je těžká práce zahradníka nebo housekeeper(nebo práce a bydlení u nějaké rodiny) sehnat, jak moc je to náročné nebo co jiného doporučit, chtěl bych zustat na delší dobu (na začátku říjnu mi bude 21, vystudovaný IT ale střední škola takže umím od každýho něco ale ve výsledku pořádně a dobře nic, teď studuji rok jazykovou školu). A kolik se dá tak vydělat, když budu sám, platit třeba těch 400 za nájem tak co je ještě potřeba zaplatit k tomu. Dále jsem četl že v Holandsku je na každém rohu Polák jestli je to pravda? Dá se ještě tolik vydělat nebo si myslíte že je lepší sehnat v čechách práci za 20000kč hrubého být doma najít si partnerku a žít podle ostatních normalní . Co si o tom myslíte? Díky za odpovědi.
 
No když to nezkusíš, tak nebudeš vědět, co je lepší :)
Záleží asi taky do které části Holandska půjdeš. Já si osobně nedokážu představit ubytování v jedné místnosti s koupelnou a kuchyní za 3 stovky. To už snad nikde neexistuje... Leda na nějaké ubytovně nebo kamrlík ve student housu o osmi metrech čtverečních, kde sdílíš všechno se všema...