Opnames vervolg van "Ik vertrek" en uitzending

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Tabe

† In Memoriam
..... ik vind dat ze niet erg gelukkig waren met hun keuze voor Krasny Dvur als camping locatie ....
Denk niet dat de locatie van invloed is geweest op hun pech. En waarom, denk je, is de locatie geen gelukkige keuze?
Ik kan mij voorstellen dat er betere locaties zijn, maar overal hangt een prijskaartje aan.
 
tabe, kijk op de kaart... ik denk als ze paar tsjechen hadden van te voren geconsulteerd dat ze niet op deze lokatie uitgekomen waren...
zelf zou ik adviseren jizni cechy...
 
Heb het programma gister gezien.
Wat een tegenslag hebben deze mensen gehad zeg.
Zelfs het stukgaan van een aandrijfriem van de grasmaaier is voor hun de zoveelste tegenslag.
Het doet de emmer van tegenslag langzaam vol druppelen.
Het geluk zal nu toch wel eens meewerken.
Dat moet toch, dat dwingen ze ondertussen wel af.
Ik heb diepe bewondering voor deze mensen, wens ze heel veel voorspoed in de toekomst.
 
Zelfs het stukgaan van een aandrijfriem van de grasmaaier is voor hun de zoveelste tegenslag.
Het doet de emmer van tegenslag langzaam vol druppelen.
En dan te bedenken dat de aandrijfriem, de week van de opname, maar één tegenslag was, van de vele die week.

Ik heb ook bewondering voor het doorzettingsvermogen van dit lieve gezin.
En ik wens hun dat alle problemen die er nog spelen opgelost worden, en een zeer goed 2012 zonder tegenslagen, maar bovenal dat ze weer als gezin samen kunnen zijn in Tsjechië.
 
Beste forum leden,
Na lang aarzelen willen wij toch even reageren. Hoewel kritiek goed is, en als je daarnaar luistert er echt verder mee kan. Kritiek kan ook vaak niet onderbouwd zijn en niet gebaseerd op feiten. Dat soort kritiek daar moet je boven staan. Helaas is de televisie een medium die mensen doet laten geloven wat zij in beeld en geluid brengen. Vaak de waarheid en feiten verdraaien. Daarom een reactie van onze kant. Wij hebben zeer veel overleg met de productie gehad over ons. Bijna alles in beide uitzendingen klopt. Behalve het geld. Dit hebben wij meerder malen al aangegeven bij de redactie.
Goed wij hebben toegezegd, en hebben er zelf aan meegewerkt. Maar neemt niet weg, dat je pas ECHT een mening kan geven als je van alle feiten en zaken op de hoogte bent. En het zo jammer is dat iedereen een mening klaar heeft zonder zich van de werkelijke feiten en zaken ter plekke op de hoogte te stellen. Wij verwijzen hiermee met name naar het gastenboek van het programma. Gelukkig zitten er op dit forum wel verstandige mensen op een enkeling na die het programma niet eens echt kent laat staan de mensen waarover het gaat. Dan tot slot nog even over onze locatie, wij zitten binnen 1 uur rijden van Praag, Plzen, Karlovy Vary. En ook niet onbelangrijk het is in 1 dag goed te rijden met caravan of vol bepakte auto.

Bedankt voor de reacties en steun, hoe dan ook wij gaan gewoon door want,

Tsjechië zo dichtbij, en nog zoveel te ontdekken!
 
Ahoj Rones!
Televisie maken is niet altijd goed nieuws brengen. Daarom tonen 'reality' programma's niet alle werkelijkheid!
Het belangrijkste is of jullie het naar de zin hebben en alles kunnen bolwerken.
Zolang dat zo is dan kan je van een geslaagde keuze spreken.
Ga lekker door met je eigen ding doen en succes ermee.
 
Rones,
Hoop dat 2012 een goed jaar voor jullie gaat worden! Ik heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen!
Het is altijd makkelijk om kritiek te geven, immers de beste stuurlui staan aan wal.
Ook wij hebben dat ondervonden, nadat we meegedaan hebben aan de opname's van "Droomhuis" gezocht.
Uiteindelijk hebben wij niet het huis van de uitzending gekocht maar een prachtig huis in Bernartice gevonden.
Maar buiten dat, het was wel een hele ervaring om mee te doen, en te zien hoe een tv opname tot stand komt en wat er allemaal bij komt kijken.
En we hebben dingen gedaan en gezien wat wij zelf anders nooit hadden kunnen doen.
 
Drie maanden ziekenhuis ! Ik mag er niet aan denken, en dan nog in Tsjechië, het is soms reeds moeilijk om in eigen land het medisch jargon te begrijpen!
Het is te hopen dat het voor hen eindelijk eens de goeie kant uitgaat!!
 
Bovenaan