Nu al sneeuw in tsjechie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo mensen,

Ik ben gisteravond terug gereden vanuit pelhrimov, en het begon zowaar te sneeuwen om 1 uur smiddags, en niet zo'n klein beetje ook. Niemand was er op voorbereid, er waren een hoop grote en ernstige ongelukken, er was een kettingbotsing op de D1 van wel 20 auto's, geen prettig gezicht! Dus als er imand gaat reizen deze dagen, kijk goed uit!!!!

Groetjes Henk
 
Vervelend voor de mensen die werden overvallen door het weer. Maar voor mij (ons) helemaal super. Ik ga de eerste week van Tsjechie naar het Reuzengebergte en dan wil ik veeeeeeeeel sneeuw hebben.

Pelhrimov, waar ligt dat ongeveer??
 
Ik zal nog niet te vroeg juichen maar nu al sneeuw is misschien wel weer een goed teken voor veel sneeuwplezier rond de Kerst in de skigebieden.Kroknoske.
 
Net even de webcam van Bozi Dar gecheckt. Dit ziet er echt helemaal top uit! Ik krijg heel erg zin in skien......
 

Bijlagen

  • 32977-Bozidar911.bmp
    225,1 KB · Bekeken: 17
Ik ben afgelopen Zondag aangekomen in mijn huisje in Abertamy,Dinsdag morgen weer vertrokken, Het heeft 2 dagen aan een stuk gesneeuwt,Ik was blij dat ik nog weg kon komen daar uit de Bergen.Abertamy ligt ongeveer 6 km van
Bozi Dar, dus dan weet je het wel, ga volgende week weer terug!!!!!!
yeah.gif
 
Bovenaan