Nieuwe wasmachine kapot: advies gevraagd

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vergeten transportbouten

Afhankelijk welk soort[merk] machine het is,zullen de bouten uitsluitend bedoeld zijn om tijdens transport de boel op zijn plaats te houden.Het hoeft niet zo te zijn dat wassen met transportbouten de machine per definitie vernielt.Heb je de bouten verwijderd,en daarna geprobeerd te wassen?Je zou de machine aan de achterzijde open kunnen maken en kijken of er enige zichtbare schade is waar te nemen.Zo niet dan zou ik voorzichtig een eenvoudig wasprogramma proberen.
brand236

Pelhřimov

Donateur
Liesje, je hebt toch wel de wasmachine enkele keren laten draaien zonder was erin?
Ik kan me herinneren dat ik dat bij mijn nieuwe wasmachine moest doen om alle "vervuiling" die bij het maken van de machine ontstaat, te verwijderen.

Haha, ja dat is waar Corrie. :D Liesje zal vast een dezer dagen met het verlossende antwoord komen.

Was even een dag ertussen uit. Raften. Leuk, maar allejezus vroeg uit mijn bed en laat thuis.
Die masjien draait als een zonnetje.

Alles nog eens nageplozen, wat dient te gebeuren:

1) transportbouten verwijderen
2) bovendeksel verwijderen
3) plastic "stops" aan de binnenkant van de masjien verwijderen (waar eerst de transpostbouten in geschroefd zaten)
4) deksels terugplaatsen
5) afdekklepjes plaatsen

In de handleiding staan stappen 2,3 en 4 niet vermeld.

char

† In Memoriam
Liesje!!... Ik gun jou alles!!!... Ben blij dat de boel weer draait!...

Maar!!.. even petje af,.. voor dit Forum en alle mensen die spontaan reageren!!

Dat kom je op internet toch nergens meer tegen??.. Gewoon over een wasmachine!!..TOP!!..

Char.

Bovenaan