Dank voor alle tips. Ik had al een mail geschreven. Gewoon afwachten nu.
Ik sta ervan te kijken hoe zoveel forumleden hun best doen om tips te geven hoe je de boel het best kunt belazeren. Ben ik nou de enige die het foute boel vindt als je een bedrijf dat goede spullen heeft geleverd, probeert op te laten draaien voor de fouten van een ander?
Ik sta ervan te kijken hoe zoveel forumleden hun best doen om tips te geven hoe je de boel het best kunt belazeren. Ben ik nou de enige die het foute boel vindt als je een bedrijf dat goede spullen heeft geleverd, probeert op te laten draaien voor de fouten van een ander?

En ik sta ervan te kijken hoe slecht jij leest, Been there. Overdrijven is ook een vak, hoor...Ik sta ervan te kijken hoe zoveel forumleden hun best doen om tips te geven hoe je de boel het best kunt belazeren.

.. Ik zie maar 1 lid die met een minder fraaie oplossing komt.![]()
... Laten zij dan maar uitzoeken hoe het is gekomen. Wel eerst even de transportschroeven verwijderen, het zou lullig zijn als die er nog inzitten.
Rich?, Fam. van Veen, FredSr en Nancy komen allen met opzetjes om de verkoper of de vervoerder de schade in de schoenen te schuiven. Ik vind vier van dit soort reacties nogal veel, ja.En ik sta ervan te kijken hoe slecht jij leest, Been there. Overdrijven is ook een vak, hoor...
Geen idee hoe je er juridisch voor staat, misschien staat er iets op de afleverbon?