Nieuwe forumsoftware - meld hier fouten of ontbrekende zaken

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dat zou eventueel ook te maken kunnen hebben met de cookie-instellingen op je eigen laptop/tablet/device.
 
Heb nooit een probleem! Alles werkt perfect! Alleen kun je niet op een onderwerp clicken wanneer iemand je bijdrage als 'leuk' heeft aangeduid. Hoop dat mijn opmerking duidelijk is, anders moet ik een voorbeeld geven.
 
Helaas Ook met cookies geprobeerd maar lukt nog steeds niet om ingelogd te blijven.
Toch maar eens hulp gaan vragen bij de kids🤗
 

kuurgast

Donateur
Hé ik kan geen "tags" toevoegen in een nieuw onderwerp.
Die tags ofwel zoektermen zijn om onderwerpen sneller te vinden in zoekmachines.
tags.PNG
 
Volgens mij, zijn er hier en daar nu wel wat aandachtspuntjes.
Ik ga niet in op details,......... maar het loopt niet echt lekker!
 

Tsjechie.net

Forumleiding
Administrator
Je kan beter wél in detail treden, anders weten wij niet wat er fout gaat of verbeterd moet worden en wordt het nooit wat. :stout:
Waarmee overigens niet gezegd is dat wij het iedereen naar de zin kunnen maken; ook het oude forum had zijn tekortkomingen...
 
Ik krijg per week echt tientallen e-mails over nieuwe posts. Ik wil dat niet, want ik kijk toch wel elke dag wat er allemaal loos is.
Ik krijg het echter niet voor elkaar om die tsunamie van e-mails te stoppen terwijl ik ( bij mijn weten) echt alles uitgevinkt heb.
 
Nee heb dat vinkje echt niet kunnen vinden.
Maakt niet uit, in de e-mails zag ik een link staan waarmee je die e-mails kunt stoppen en ik geloof dat dit nu gelukt is :-)
 

Ad Verschoor

Donateur
Dit zijn nog slechts 1000 tallen. In de vorige opzet werd gewoon doorgeteld en konden per dag bezoekers worden geteld. Dat zou ik, indien mogelijk, graag terugzien !!!!

Helaas heb ik op mijn vraag nog geen antwoord ontvangen. Zijn bezoekersaantallen te benoemen, zoals in oude situatie ?
Ik wacht nog op antwoord. Zijn bezoekersaantallen te benoemen, zoals in oude situatie?
 
Bovenaan