Nieuwe forumsoftware - meld hier fouten of ontbrekende zaken

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

"De onderstaande onderwerpen zijn niet bijgewerkt sinds je laatste bezoek."
Mijn complimenten voor deze uitbreiding!
 
Als je in een conversatie zit en je wilt een afbeelding bijvoegen, dan heb je daar een knop voor of je tikt ctrl + P
Dan verschijnt er een groene knop waarin staat: invoegen (klik voor de opties)
Die groene knop daar kan je wel op klikken, maar ik krijg dan geen opties te zien.
 

Tsjechie.net

Forumleiding
Administrator
Na het aanklikken krijg je onderstaand scherm:
Knipsel.JPG
Je klikt vervolgens op het vakje "Sleep een afbeelding naar dit vak". De tekst spreekt voor zich. Je kan ook op dat vakje klikken en de gewenste afbeelding van je computer toevoegen. Dit zou moeten werken, succes!
 

Tsjechie.net

Forumleiding
Administrator
Je hebt gelijk, Maarten. Bij mij als beheerder werkt het wel (als "normaal" (haha) forumlid Punkenstein niet). Bij de upgrades staat dat je donateur moet worden om bijlagen te kunnen toevoegen aan conversaties. @Pasqual, is dit een bewuste keuze of een "foutje"? :denk:

Knipsel.JPG
 
Mmmmm,
Toch maar eens reageren.
De intentie om je eigen status van een Forum eens tegen het licht te houden is lofwaardig en geeft blijk van realiteitszin.
Het ombouwen van een vertrouwde web-omgeving vergt moed en geloof in de toekomst. Daar moet dus een plan achter zitten.
Echter: niet elke verandering is een verbetering, stel ik vast.
Er is, naar mijn mening, een efficientieslag uitgevoerd in de vormgeving en leesbaarheid, maar die heeft geleid tot een soort van Exel omgeving, waar je iets kwijt kan ter nadere analyse.
Altijd open naar "Het Nieuwe", mis ik het "oude".
Het is wat koud geworden.
Groet,
Zapalky
 

Tsjechie.net

Forumleiding
Administrator
@zapalky Koud? Kan je dat toelichten? Zo groot zijn de verschillen toch niet? Uiterlijk nagenoeg gelijk en een aantal oude zaken moeten nog geactiveerd worden (tenminste: als dat kan en dat weet alleen Pasqual :wijs:).
 
Waarde beheerder/ administrator, (M/V)

Dank je wel voor de reactie. Dat Pasqual hier en daar nog wat moet toevoegen. Dat is aan Pasqual.

Misschien nog een poging om "Koud" te verduidelijken. Het is het bundelen, sturen en onderbrengen van reacties uit een leuke praatgroep in effectiviteit waarbij het doel ontbreekt.

Het is, in mijn gevoel, koude kille data geworden. Exel. De Omgeving ontbreekt.
Dat vind ik best wel jammer en het voelt niet goed.
Succes met de vernieuwingen en het vormgeven.
Uw Zapalky;)
 

Tsjechie.net

Forumleiding
Administrator
Misschien nog een poging om "Koud" te verduidelijken. Het is het bundelen, sturen en onderbrengen van reacties uit een leuke praatgroep in effectiviteit waarbij het doel ontbreekt.

Het is, in mijn gevoel, koude kille data geworden. Exel. De Omgeving ontbreekt.
Dat vind ik best wel jammer en het voelt niet goed.
Het zal vast aan mij liggen, maar ik snap het niet... We doen qua modereren niets anders als op het oude forum, alleen het uiterlijk van het forum is iets veranderd. :lezen::(
Uw altijd gedienstige Punk/Fred/Tsjechie.net
 
Punk( alter ego) for ever and welcome:toppie:
Inderdaad: Modereren ++ en gewaardeerd.
Het gaat slechts om de vormgeving.
Ik zit even in de wacht. Misschien nog ff wennen.
In Bilenice post Corona toch maar een glaasje water drinken.
Bier mag ook. Zdravim!
 

Ad Verschoor

Donateur
Nieuwe forumsoftware - meld hier fouten of ontbrekende zaken

Reacties 43
Weergaven 465

Volgens mij zijn de weergaven de bezoekersaantallen, wordt alleen anders benoemd, Ad!
Je kan dit zien bij de rubriek "Wat is er nieuw", bovenste taakbalk, rechts op de pagina.

Bijlagen​

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    153,1 KB · Bekeken: 12

Donateur
rainbow schreef:
bezoekersaantallen, wordt alleen anders benoemd
Dit zijn nog slechts 1000 tallen. In de vorige opzet werd gewoon doorgeteld en konden per dag bezoekers worden geteld. Dat zou ik, indien mogelijk, graag terugzien !!!!

Helaas heb ik op mijn vraag nog geen antwoord ontvangen. Zijn bezoekersaantallen te benoemen, zoals in oude situatie ?
 
Nieuwe forumsoftware - meld hier fouten of ontbrekende zaken

Reacties 43
Weergaven 465

Volgens mij zijn de weergaven de bezoekersaantallen, wordt alleen anders benoemd, Ad!
Je kan dit zien bij de rubriek "Wat is er nieuw", bovenste taakbalk, rechts op de pagina.

Bijlagen​

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    153,1 KB · Bekeken: 12

Donateur

Dit zijn nog slechts 1000 tallen. In de vorige opzet werd gewoon doorgeteld en konden per dag bezoekers worden geteld. Dat zou ik, indien mogelijk, graag terugzien !!!!

Helaas heb ik op mijn vraag nog geen antwoord ontvangen. Zijn bezoekersaantallen te benoemen, zoals in oude situatie ?

Even voor de extra duidelijkheid (als dat nog niet duidelijk was):
Het getal achter "Weergaven" is simpelweg hoe vaak het bericht bekeken is.

Bezoekersaantallen is inderdaad iets anders. Ben ik nog niet tegen gekomen.

Wat wel te zien is, is het aantal leden/bezoekers die op dit moment online zijn: https://www.tsjechie.net/forum/online/?type=member
 
Bovenaan