Naar de kerk in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Bedankt!
cirkve.cz heb ik geprobeerd te ontcijferen, idd met behulp van google-vertalen. Ik heb een gemeente gevonden in ceske budejovice. De andere site zal ik ook nog bekijken.
 

kuurgast

Donateur
Diensten op neděle/zondag in České Budějovice, Kaplice en Český Krumlov staan hier.
Evangelische kerken in omgeving Vodňany, daarvan staan plaatsnamen rechtsboven deze site met afstanden.
Andere kerk in České Budějovice is de Apostolische.
Allemaal plaatsen met evangelische??? kerken??? en hun links staan hier.
 
Uiteindelijk is het toch West Bohemen geworden, waar we deze zomer 2 weken zullen genieten! Maar nu ben ik dus op zoek naar een protestantse kerk in de buurt van Karlovy Vary. Ik heb er op internet wel een paar gevonden, maar ik kan niet goed ontdekken waar ze zitten, wanneer ze diensten hebben enz...
 
Voor een uitje met een Christelijke studentenvereniging ben ik op zoek naar kerkdiensten in Praag die wij zouden kunnen bezoeken. We zijn van oorsprong gereformeerd, maar staan ook zeker open voor andere kerken!
Zijn er mensen die tips hebben?
 

kuurgast

Donateur
Nederlandstalige kerkdiensten 18 juli tot 22 augustus. Aanvang 11.00 uur en 17.00 uur.
Locatie 54372 Rudník 51 Rudník.
Diensten in stadskantoor (tegenover het postkantoor, bij kruispunt richting Vrchlabi) Rudník, okres/ditrict Trutnov, kraj/regio Královéhradecký/Hradec Králové.
 

kuurgast

Donateur
Dit jaar heeft een jong echtpaar christelijke camping De Regenboog overgenomen en blijven ze zondagse bijeenkomsten houden.
www.campingregenboog.nl

Zo zag ik op de website eo.nl dat tijdens de zomervakanties in Starkov (Reuzengebergte) ds. A. Kot enkele diensten heeft.
In Rudnik zijn het ds. J. Joppe en dhr. A. Mourits.
 
Bovenaan