Mijn eerste Tsjechie ervaringen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

kuurgast

Donateur
Elwin geniet van jullie laatste dag! Nu weet je waar je de komende jaren heen kan gaan met vakantie. :D
Jullie hebben maar een klein deel gezien en er is nog zoveel meer moois te zien in Tsjechië. :ja:
 
Mensen ik ben helemaal blij!
Ik ben vandaag met mijn vriendin natuurlijk naar Liberec gereden
we zijn de berg met de auto gaan beklimmen naar Hotel Jested.
WAT EEN UITZICHT! echt heel gaaf!

En ik heb mn NovoPacke Pivootjes al binnen!
En.. ik heb een stuk of vier glazen gekocht van novopacke pivo!
Morgen ga ik voor me zelf nog 6 flessen halen en een pint glas!
En we gaan natuurlijk ook nog even naar de dierentuin in Dvur Kralove!

Morgen avond dan helaas weer naar het saaie platte met langzaam rijdende verkeer Nederland.

Hotel Jested heeft een schitterend uitzicht vanaf Liberec.
Maar vanaf Nova Paka is dat ook te zien!!!!!!!
Maar jij zit nu toch bij Nova Paka?????
Als je net bij ons huis ben boven op de berg, kun Hotel Jested ook zien en dat is net iets buiten Nova Paka
Arie CZ
 
Hotel Jested heeft een schitterend uitzicht vanaf Liberec.
Maar vanaf Nova Paka is dat ook te zien!!!!!!!
Maar jij zit nu toch bij Nova Paka?????
Als je net bij ons huis ben boven op de berg, kun Hotel Jested ook zien en dat is net iets buiten Nova Paka
Arie CZ

Hoi arie,

Op dit moment zit ik gewoon thuis achter de pc in capelle aan den ijssel:(
Ik heb Jested idd gezien vanuit Nova Paka.
Maar we zijn naar het hotel zelf toe gereden om vanaf daar te genieten van het uitzicht.

elwin

Er zaten best wel mooie foto's tussen hoor, vooral uit de dierentuin.
Maar ik vond het vooral leuk om te zien waar je allemaal geweest was. En ik zag ook voor mij onbekende plekken.

haha oke:) Welke plekken zijn dan onbekent voor je?
 
Die met de tunnel en ook bij dat hospitaal ben ik nooit geweest.

Ja die tunnel was heel vaag, ergens vlak bij Kuks was dat geloof ik.
We reden naar Nova Paka terug en zagen ergens achter in een veld die tunnel, het weggetjes naar die tunnel was nou niet echt dat je denkt van goh daar mogen we heen.
maarja toch reden we dat weggetje op om te kijken ( we hadden zoiets van, boeie het is vakantie:P dus als het niet mag merken we dat wel)

bij het tunneltje vond ik dat veld met die beelden. ik had er een beetje een raar gevoel.
later zijn we maar snel weg gegaan want we hoorden geluiden in het bos achter dat veld en blaffende honden:P
 
Ja die tunnel was heel vaag, ergens vlak bij Kuks was dat geloof ik.
We reden naar Nova Paka terug en zagen ergens achter in een veld die tunnel, het weggetjes naar die tunnel was nou niet echt dat je denkt van goh daar mogen we heen.
maarja toch reden we dat weggetje op om te kijken ( we hadden zoiets van, boeie het is vakantie:P dus als het niet mag merken we dat wel)

bij het tunneltje vond ik dat veld met die beelden. ik had er een beetje een raar gevoel.
later zijn we maar snel weg gegaan want we hoorden geluiden in het bos achter dat veld en blaffende honden:P

Daar mag je inderdaad niet in.....
De beelden beelden Krizova Cesta uit, de kruisweg. Meer informatie is hier terug te vinden.
 
Bovenaan